Etiketter

tirsdag 24. juli 2012

Små barn, store gleder...

En runde på pinterest her en dag ga meg inspirasjon til verdens enkleste å raskeste Gjør Det selv (diy)  prosjekt!!

Det er en utfordring å få mat i minsten, og han har litt sære spisevaner. 
Vi har O store lekestund når han spiser. Resten av dagen, bryr han seg fint lite om lekene sine.
Han vil sitte oppå bordet når han spiser, løpe rundt på gulvet, eller sitte/stå/sitte/stå på voksenstol under måltidet.
Det er vel en viss fare for at han blir pittelitt bortskjemt som minstemann og får lov til mer enn han bør.. Den kampen må nok tas etterhvert...men enn så lenge, gjorde denne ideen stor lykke hos ham :)

Et par lekebiler, superlim og en skje og en gaffel.. Tryll tryll, nytt bestikk!

så gjenstår det selvfølgelig hvor lenge det har effekt...:)



Færdig å spise...Nå skal vi ut!!!


Siden små lette løsninger var fengende idag, slo jeg til med noen
skogsdyr skiver til kvelds.
Hva han hadde på???
Nugatti :)
Ekorn, hare og elg er jo brune...


Ha en finfin kveld videre :)
klem



6 kommentarer:

  1. Fantastisk kult!!! Og såååå skjønn gutt da... :-) (og fine skiver på fin tallerken)

    SvarSlett
  2. Hehe :) Gøy med sånne enkle kjappe ting som gir en liten piff i hverdagen :)
    Gutten er kjempesjønn!! Heeeelt enig :) *fnis*

    SvarSlett
  3. Så genialt:))
    Heldig som har en så oppfinnsom mamma:)

    SvarSlett
  4. Så stilig!
    Ha en fin dag :)
    Ingrid

    SvarSlett
  5. Herlige gutten!
    Jeg har meget vanskelige jenter når det gjelder matveien, så oppgjennom årene har jeg måttet ta i bruk masse sånne ideer. Pepperkakeformer kan brukes til SÅ mye :-)
    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  6. Kun fantasien så sette grenser! detta va knallbra!!
    Hilsen mormor

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)