Etiketter

søndag 1. september 2013

1. høstdag og shoppingtips

Kalenderen viser 1. september, og vi går inn i min favoritt årstid. 
Den første september dagen har vi feiret på friluftslivets dag her i Haugesund. 
Periodevis pøsregn og sterk vind hindret ikke ungene i å kose seg, tross at de ble våte inn til skinnet :) 

Jeg elsker de kjølige klare høstdagene, skarp luft i lungene, fargene, 
og tanken på mange mørke vind og regnfulle kvelder med tente talgelys og beina under et deilig pledd. 
*gledeglede*

Søndag betyr lat morgen i dette huset, ungene ser på tv, og jeg fikk lest noen sider i et blad mens jeg drakk morgen kaffen. 


Etter kaffen var drukket opp, og dusjen overstått, 
fikk jeg tatt litt bilder til fremtidige blogge innlegg :) 
Så får vi nå se da, når og om de vil bli publisert...

Forrige uke var jeg i Bergen med jobben, og før hjemreise ble det tid til litt 
marathon shopping. 
Vi var innom Kanel på Galleriet, og der fant jeg disse nydeligge husene. 

Marmor har jo vært mote på interiør fronten en stund. 
Jeg er ikke bitt av basillen ift. den blankpolerte sorten, 
men så kom jeg over det lille huset i ru, lys og upolert marmor
som bare skreik TA MEG MED HJEM!!!
På samme plass kjøpte jeg trehuset, 
begge husene er fra bloomingville. 
Det hvite huset med lys i, fant jeg på kremmerhuset. 





På kremmerhuset kom jeg også over papegøye lysestaken og puta med strikkemønster.
Vasen er fra samme plass, og den har de fortsatt.
lysglasset fra Åhlens og Tine K. 



Så et SUPERTIPS !!!
Uashama posen som selges på Bruno har lenge vært blogge universet`s must have!
Nå har Mestergrønn tatt opp kampen, og laget en genial "selv vannings pose". 
Den heter Grow in. 
På lappen står det at den kan brukes inne og ute, og den er helt vanntett. 
En kan vanne med opp til 1,2 liter i den største potten. Vannet suges opp i posen, 
og sørger for at planten får det den trenger jevnt og trutt. 

Min i perfekt blåfarge med linstruktur er str. xl, og koster 150 ,- 

*dette var IKKE en sponset reklame for mestergrønn*



Nå står en ny og travel jobbe uke for døren. 
Denne uken står også 3 trenings dager på planen...
*there i said it* 
Dermed må jeg også gjennomføre det!!
Wish me luck :) 

Sov godt folkens!! <3

Klemklem






2 kommentarer:

  1. Så utrolig koselig du har det, fine bokser på vegg å elsker dette tre-fatet ditt. NYDELIG, kjære deg.Ha ein fin start på veka. Klem fra Ann Elin

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertelig :) Så koselig å høre!!! Fiiin uke til deg også :)

      Slett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)