Etiketter

tirsdag 4. desember 2012

Hvorfor skal man nøye seg med bare en???

Ja hvorfor skal man egentlig det??
Jeg er ingen minimalist, hverken i størrelse, personlighet eller i interiør stil.
I tillegg har jeg muligens et snev av beslutningsvegring...
Jeg har et par venninner som sikkert ikke er helt enig i det, men beslutningsvegringen gjelder jo selvfølgelig bare på spesielle områder....
som adventstaken!!
 
Så når de blir for vanskelig å velge, hva gjør man da???
Man velger ALT!!!
 
Og slik gikk det til at vi fikk 3 adventstaker...
 
 
 
 
 
 
Jeg har fått noen klager fra småtteriet her i huset på at vi ikke har nisse pynt...
"du mamma vil jo bare ha hvit pynt du..."
Det er selvfølgelig ikke sant!!! Se her, NISSE!!!!
Jeg har et par grå også...:)
 
 
Kalenderen viser 4 desember. Det er svinekaldt, og det er snø!!!! Nydelig!!
Jeg har lesedag nr. 2 idag, og imorgen er det eksamen!
Resten av desember skal fylles med jule forberedelser og kosemoseoverdose <3
 
Jeg skal selvfølgelig bli supermamma som jobber 100%, baker 7 sorter ++, lager julegodteri, stuller og steller, har juleverksted, juleselskaper, pakker gaver til de nydeligste kreasjoner og på julaften sitter jeg stæsja og opplagt med gløggen i hånden og 3 småtroll i armkroken og ser askepott!!
 
Følg med følg med....(det kommer aldri til å skje)!!! :)
 
Ønsker dere der ute en hærlig dag :)
 
klemklem <3

4 kommentarer:

  1. Så koselig det er hos deg:) Jeg har også sånn stjerne i vinduet, men sliter litt med å få den til å henge beint etter å ha ligget sammenkrøllet hihi:)
    klem Camilla

    SvarSlett
  2. De går veldig fint m tre advent staker vennen, kjempe fint var d :-))! Imponert over at du i d hele tatt har fått pynta før eksamen ;-)! Mht rød jul, er d svært lite rødt her også...mulig jg trapper opp m litt farge når d nærmer seg! Lykke til i morgen :-)! Klem E*

    SvarSlett
  3. Haha, jeg har to advents-staker ;-)))
    Ha en fin kveld ;-)

    SvarSlett
  4. He he...why not ? Kjempefine alle tre ;)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)