Etiketter

torsdag 6. juni 2013

Bloomingville hylle

Hei :) 
Long time, no see :) 

Dagene surrer og går. 
Jobb, hus og unger krever det meste av tiden, og derfor lider bloggen. 
Men litt innimellom, blir det tid til oppdatering på interiør fronten. 
Bare små endringer, men likevel så stor forskjell! (syns jeg) 

Dette er min siste anskaffelse :) 
Inspirert av ROSALIGA sin hylle som ble vist på Boligpluss sine nettsider nylig, bestilte jeg min egen 
hos Bruno`s :) 

Bruno er blitt en av mine favoritt butikker her i Haugesund. 
Der er sååå vanvittig masse fint der. Ingen tvil om hvor årets bursdags ønskeliste kommer fra :) 







Mannen er på HV øvelse denne uken, så jeg ble nødt til å ta skrumaskinen i egne hender.....
Mulig jeg har nevnt det før, men jeg har egentlig forbud mot å bruke skrumaskin....mest fordi det skjelden blir så veldig beint!

Men denne gangen utstyrte jeg meg med målebånd, blyant, skrumaskin og vater, og da ble det ikke så aller verst om jeg må si det selv. 

Litt ulik farge på bildene her, men to av dem er tatt nå ikveld, de andre tildligere idag :) 

Håper dere har det fint!!! 
Snart snart er sommeren her! *glede glede*

Klem Vivvi <3

9 kommentarer:

  1. Så fint det var!! Kor holdet Bruno til?
    Mormor

    SvarSlett
    Svar
    1. Bruno ligge på hjørna rett øve der tilbords va før. Skrått øve gamla posthuse i byn :) ;)

      Slett
  2. Så kul hylle! ble kjempefint :D

    Ønsker deg en fin helg,
    - Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Takktakk ♡ fiiin helg til deg også ;)

      Slett
  3. Disse var kjempe kule, har lyst på noe lignende selv, men lurer på om jeg skal skal prøve å snekkere litt selv? Vi får se. Passet veldig godt over sofaen din ihvertfall :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har tenkt det samme, men konkluderte med at det enkleste å mest sansynlig beste resultatet ville bli å kjøpe dem ferdige ;) liker dem veldig godt ;) følger spent med hos deg jeg da ;)

      Slett
  4. Kjempestilig! Elsker de hylllene, og vi selger dem der jeg jobber:) Har bare hengt to på gangen, men ble litt i tenkeboksen etter å ha sett stua de nå-hmmm..
    Det viktigeste er ikke hvor ofte du blogger, men at du gjør det:))
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg så du hadde to i gangen!! Veldig fint det også! Er godt fornøyd med hyllen så langt !! Tusen takk for fine ord ;) jeg fortsetter å blogge litt innimellom jeg ;)

      Slett
  5. Heisann,
    Kjempe stilig de hyllene,kom de ferdig sånn eller har du laget de til ?
    Hilsen Kjersti Hjelle

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)