Etiketter

mandag 28. januar 2013

Jenterommet

Soverommet til jentene har fått seg en oppfrisking :)
Snart 8 år er de, og rimelig lei råååsa :)
Etter lang tenketid, falt valget på årets farge som er LILLA.
Ikke fordi det var årets farge,
for det visste jeg helt ærlig ikke før etter at tingene var innkjøpt,
men fordi det kunne kombineres med skapene som fortsatt er rosa.
Så sparte jeg meg for litt malearbeid også :)
 
 
Nye gardiner og nytt sengetøy gir farge til rommet.
Sengetøyet er fra H&M sin Home kolleksjon.
 
 
Opphenget til sengehimmelen, gardinene og lampene er kjøpt fra Ellos.
 
 
 
Kassen er en skuff fra en gammel kommode. Den venter på pappstjerne pynt.
Må bare klippe dem først :)
Heklet kurv fra KID
 
 
Stubben venter på hjul ;)
Skyve sengene er fra ikea.
Bokstavene fra kremmerhuset.
 
 
Glitter kurv fra H&M home.
Nattbordene er arv fra mine besteforeldre *savn*
og kronen har jentene fått fra en av mine søte kollegaer :)  
 
 
 
Kast Van een Huis skapene er fortsatt rosa.
De er skjært ut av min svoger,
etter bilder fra bloggen Rusta upp :)
 
 
Skolepultene er blitt hvite <3
De skal også få noen pappstjerner på ryggen.
 
 
Sommerfugl klokken er en billig kopi av den jeg har i stuen :)
Syns den er så søøøt!!
 
 
Sjell lampe fra Ellos.
Fint med 30 og 40% derfra, da blir en oppgradering billig billig :)
 
 

Nå venter jeg bare på lilla happylights, bestilt fra thailand :)
Rart hvor forandret et rom kan bli med litt farge!!
Hvordan det så ut før kan du se under etiketten "barnerom" øverst på siden
Jentene er strålende fornøyde!!
min ene snuppeline sier
"det føles nesten som å være kongelig mamma"
Da signerer mammaen forandringen som vellykket :)
 
Ønsker alle en fin natt og en fin ukestart :)
 
Klemklem

10 kommentarer:

  1. Så pent det ble,skjønner at de er fornøyde)

    SvarSlett
  2. Så fint rommet ble! Mange fine detaljer :)
    Syns skapene var utrolig kule (selv om de ikke var nye)
    Ha en flott dag :)
    Ingrid

    SvarSlett
  3. Så flott rom:)
    Flink er du:))

    Ha en fiin dag

    SvarSlett
  4. Så koselig jente rom! Og lilla som er en sånn deilig farge å ha på et soverom!! Ha en fin mandag!!

    Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  5. Wow, for et lekkert rom!! Og for et fint sengetøy. Må skynte meg å få bestilt slike til en min 6-åring som digger hester for tiden ;)

    SvarSlett
  6. Det var kjempefint! Tenke jentene er fornøyd!!
    Mormor

    SvarSlett
  7. Nydelig jenterom! Akkurat sånn min datter på snart 8 år ønsker seg!!!

    SvarSlett
  8. Tusen takk alle for fine tilbake meldinger :) Det er veldig gøy å høre <3

    SvarSlett
  9. Hei :) Kan jeg spørre hvordan du bestilte de fra Thailand og pris?

    Takk :)

    Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. Beklage seint svar!! Eg har bestilt mine fra dhgate.com. De e ei kina sida, me alt du kan tenka deg av ting å tang :) Eg betalte vel ein hundrings for slyngene. Då va de fri frakt :)

      Slett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)