Etiketter

mandag 27. august 2012

Favoritt møbel

Bloggen Små øyeblikk med cams har p.t en utfordring  som heter
"Vis meg ditt favoritt møbel".
 
Hos meg må det nok bli skapet på lille bøllas rom!
 
Jeg har vist skapet før, men er veldig glad i det!
 
Skapet er et dekketøy skap kjøpt på Finn.no, pusset, grunnet og malt, og fått nye bein av bjørkestammer.
Liker fagen, liker formen, liker beina, liker ALT!!!
 
 
 
 
 
Vil du se mer av rommet til lillebølla vår så klikker du HER og HER
 
Vil du se andre fine favoritt møbler, eller delta i utfordringen, så klikker du HER :)
 
Jeg er igang med opp pussing av de gamle skolepultene.
Fortsettelse følger...:)

Vivian
 
 
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Så fint det skapet var! :)
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen min!
    Ha en fin kveld videre.
    Klem Camilla

    SvarSlett
  2. Finaste skapet eg vett om!

    Mammen

    SvarSlett
  3. Heisann! Eg har jo ikkje sett at du har blogg før nå eg! Kjempefine bilder, og skikkelig stilig med trestigen :-) La meg te som følgar og eg.

    SvarSlett
  4. Nydelig skap. Og med de knottene ble det skikkelig løft. Artig løsning på føtter også.
    Følger deg videre :)

    :) Inger

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)