Etiketter

lørdag 20. oktober 2012

Høst stemning

Med disse bildene, kaster jeg meg med, sånn helt i siste liten i bloggutfordringen til
HØST STEMNING
 
 
 
 Hjertet mitt som jeg viste i forrige innlegg.
Laget av skiver av fjell bjørk.
Sammen med Tine K lysglass, lysglass fra House doctor, vase og elg hode fra kremmerhuset,
og bildene i hærlige grå blåe farger, blir det høst på bildelistene :)
 
 
 
Selvlaget lampe henger i kjøkkenvinduet.
Lysestaken er fra Fem høns på Stord. Lys "stubben" fra kremmerhuset.
 
 
Høst stemning på trappa, med høstens epler i en gammel vin ballong kurv,
skinn og lyng...
 
 
"kjendis posen" Uashama, sammen med plank tapet fra storeys, lys, skinn, og stubbe på hjul.
 
 
Hjemmelaget vase av drivved og skinnbelte, og lerkekongle hjerte.
 
 
Ullkuler og drivved.
Dette bildet ligger på bolig pluss sin nettside NÅ, under innlegget
"Lag kule ting med ullkuler"
Så stas!!
Få mer inspirasjon ved å klikke deg inn på linken :)
 
 
Tipi teltet jeg lagde i sommer har flyttet inn.
Sammen med reinskinn, puter, pledd, drivved og lyslenker, blir det en kosekrok for små snuppene :)
 
 
Skinn, puter og talgelys hører høsten til.
 
 
Og når kveldene blir mørke, er det godt med leselys i sofakroken.
Tivoli lampen har fått en face lift, med ny farge på foten, og nye skjermer.
 
 
Og innimellom regnbygene som følger med høsten her på vestlandet,
får vi også gløtt av sol!!
Deilige deilige høsten!!!
 
 
Premien i denne utfordringen er sponset av
 
 
Hovedpremien er denne
 
 
Den hadde jo passet PERFEKT på kjøkkenet vårt!!!
 
Ønsker dere som er innom her, en finfin lørdagskveld!!!
Fortsatt er det en dag igjen av helga!! I LOVE <3

16 kommentarer:

  1. Detta va knallfint!!!

    Mammen

    SvarSlett
  2. Wow du e råflink!! Love it all!
    Klem fra nattsøster-Ida ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. takk snille nattsøster-Ida!!
      Ønske deg ei finfin natt!! Reine me du e på i kvell o :)
      Klem tebake :)

      Slett
  3. Så lekkert! Ble helt inspirert jeg!! Ha en fin helg!! Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt å høre ;) håper uka di har vært fiiin ;)

      Slett
  4. Wow, ble rett og slett slått ut her, ble kjempe inspirert:)

    Ønsker deg en riktig fin men kreativ uke:)

    Klem Davina

    SvarSlett
    Svar
    1. Ååå så gøy å høre ;) kjekt når jeg klarer å inspirere noen ;) håper uka di har vært finfin ;)

      Slett
  5. Du er bare så utrolig kreativ og flink med interiør! Kjempefin høststemning. Er innom bloggen din av og til, og får alltid masse inspirasjon=:0)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt du er innom bloggen hege ;) jeg følger med på deg også ;) håper alt er bra med deg!! Ser deg kansje på julemarkedet?? Klemklem

      Slett
  6. Så flotte tips og bilder.
    Så gøy at du er fra Haugesund da( det er jeg også)
    Legger meg selvfølgelig til som følger hos deg.
    Ha en fin forblåst kveld du også.
    Mvh Karianne

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg følger deg også!! Kjempefin blogg du har!! Håper du har hatt en fin uke og helg ;)

      Slett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)