Etiketter

mandag 18. juni 2012

Kjøkkenhage

Mini urtehage/kjøkkenhage :)



Innhold:

Timian
Oregano
Plukksalat
Gressløk
Mynte
Rosmarin
Sukkererter
Hvitkål

Pluss brudeslør, lavendel og Verbena for pyntens skyld :)



Zink dunken fant jeg på brukt butikken for mange år siden. 
I den oppbevarer jeg jord.
For å kunne flytte "Urte bedet" dersom behov, har jeg satt karmen på en palle.


Lavendel lukter deilig.
Bakerst står solcelle belysning fra IKEA


Her hvor stolene og bordet står og rundt hjørnet, skal det etterhvert (forhåpentligvis i sommer) komme en liten terasse med trapp ned til hagen.
På den vil vi kunne sitte å se på når sola går ned i sjøen.
Det betyr at de stygge røde steinene skalvekk og inn i historien...
Gleeeder meg ;)

Ha en finfin kveld ;)
Klem

2 kommentarer:

  1. så koslig :)
    flotte planter.

    Sommerstemning.

    henriette

    SvarSlett
  2. Så koselig med egen kjøkkenhage!
    Jeg sliter sånn med å huske å vanne sånt jeg... hehe.. og da blir de fort ikke så fine..
    Koselig uteplass med bord og stoler også :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)