Etiketter

lørdag 1. september 2012

Høst...

Det er vel bare å innse at sommeren er slutt, og høsten i anmarsj.
På tross av at sola skinner, så er det kaldt i lufta, og idag måtte jeg rett å slett ta på jakke...
 
Dagen har vært litt vemodig for min del.
Aller siste permisjonsdagen min.
På mandag er jeg tilbake på jobb...
Andre skal ta seg av min miste lille skatt...
 
 
Nå skal det jobbes hver dag...med unntak av helg og ferier...Helt til jeg blir pensjonist....
Jelpes!!! Det høres uendelig lenge ut :)
 
Men for all del, ikke misforstå...jeg har godt av å komme meg på jobb igjen....
Baby brain er et velutviklet begrep etterhvert hos meg...:)
På tide å få sving på hjernecellene igjen!!!
 
Og selv om mitt største ønske når jeg var liten var å bli husmor!!!!!???
Ja, så kan jeg vel innrømme at det ikke er sååå stas når en er fulltids husmor med 3 unger i beina store deler av dagen :)  
 
Den stakkars lille skatten min, har vært syk de siste dagene,
og derfor vært hjemme med meg.
Og pga at han har vært syk, har han også sittet endel på fanget,
blitt bært rundt, blitt kysst og klemt på og fått full oppmerksomhet :)
 
Godt for meg...godt for ham...( tror jeg???? )
 
Heldige minsten fikk være med på hagesenteret idag...:)
Jeg tror jammen vi fikk utbytte av det begge to...jeg fikk kjøpt litt høst planter, og han fikk prøvekjøre alle plenklipperne :)
 
Vel hjemme igjen, fikk han være med pappaen å klippe plenen, og jeg fikk pynta litt på trappa :)
 
 
 
 
 
fuglehus fra living til 99,- (kupp)
 
 
 
 
Stol med rein skinn i, til mine røykende venner når de kommer på besøk :)
 
 
Høst ute, høst inne...
Talgelys og plommer, strikkasokker og pledd...I LOVE!!
I morgen blir den store hagedagen :)
 
 
Ha en fin natt alle :)
 
Sweet dreams <3

8 kommentarer:

  1. så søtt fuglehus!! =)=) likte vær"tavlen" din=) ha en suuuper fin helg!!

    SvarSlett
  2. Så fint du har pynta!

    Hilsen mammen

    SvarSlett
  3. Å... her er det og siste permisjonsdagen min.. Mandag er det full jobb igjen for meg også.. så jeg vet hvordan du har det!

    Lykke til med jobbingen på mandag, så får vi bruke de dagene vi har fri innimellom til å kose med disse søte små som blir så altfor raskt store!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for lykkeønskninger. det gikk over all forventning :-) håoer du har hatt en fin ukestart og arbeidsstart også :-) klem

      Slett
  4. for en nydelig liten skatt! utrolig fine øyne :) Håper du får en fin uke på jobb! (men kjenner jeg er glad det er noen mnd til jeg er ferdig i permisjon.. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jobbstart har gått fint, og jeg tipper den nye hverdagen fort blir en rutine!
      Kos deg masse hjemme med minsten!!! Tiden er uvurderlig!! Anbefaler på det sterkeste utvidet permisjon, hvis du har muligheten. Det har vært veldig godt å få være tilstede på de store hendelsene i utviklingen hans!!! :)

      Slett
  5. Håper du hadde ei fin hage-helg, og at du har hatt ein fin første-dag på jobb=:0)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt du kikka innom Hege!!! Så fant jeg deg!!
      Jobbstart har gått fint, det blir nok fort en rutine :)
      Det ble dårlig med hagehelga vår...Fikk gjort litt...men det gjenstår litt også!!!
      Legger meg til som følger hos deg!! Krysser alt jeg har for at det går bra med deg!!!

      Slett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)