Etiketter

torsdag 15. september 2011

PIP på krakken :)


Kvelden igår ble brukt til å DIY'e litt.
På gjesterommet i kjelleren står mange av mine prosjekter i påvente av å bli ferdig.
Igår tok jeg fram noen krakker som sårt trengte et "face lift" Perfekt arbeid å gjøre når det samtidig er o store tv kveld :)

Viser noen før og nå bilder

FØR:

Krakkene er kjøpt på loppis på en skole som skulle ha total renovering. Betalte  10 kr. stykket :)

Et par strøk hvitmaling, samt tapet og lim så vips....

NÅ: 


Krakkene har fått Pip tapet  kjøpt som tapetprøve på www.maleributiken.se

Syns de ble ganske søte jeg :) Hva syns du??

Ha en finfin natt :)

2 kommentarer:

  1. Sååå fine Vivian! Beundre at alt du klare finna på:) Veronika

    SvarSlett
  2. Åååh, så kreativt da! Kjempefine ble de!! Skikkelig koselige krakker :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)