Etiketter

fredag 25. januar 2013

Sengehygge

Endelig fredag!!!
Denne dagen har jeg ventet på hele uken !!!!

Etter DEN uken, kunne jeg tenkt meg å bare krøpet under dyna, og blitt der hele helgen.


 
For en drøm, å bare ligge under dyna hele dagen, drikke kaffe i senga, lese bøker, sooove og surfe på nett!!
Jeg hadde nok vært dritt lei innen kvelden kom, men da kunne jeg jo kansje gjort noe fornuftig når søndagen kom??

 
Men drømmen blir en drøm når en har 3 småunger i hus, og en mann på vift
(og en vaske engel som kommer imorgen tidlig...)

 
Og det er pga vaske engelen soverommet er så ryddig,
og senga er reid opp...
det sjer faktisk ikke hver dag!
Nå må jeg selvfølgelig rote den til for å sove der i natt da..
men innen 11.00 imorgen, så er standarden gjennopprettet.
 


 
Stolen er tom for klær, for en glede :)
 
Ønsker alle ein fantastisk helg!!
Klemklem

5 kommentarer:

  1. så fint dåkke har det:-):-)

    god helg!

    SvarSlett
  2. Den er så fin den sengegavlen din! Godt med noen ryddige øyeblikk også, hihi :)
    Ønsker deg en flott lørdag!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  3. Ingenting er som et ryddig soverom :o) Så fint det var med det opphenget ditt til skjerf, og den sengegavlen var jo rålekker! Legger meg til som følger og gleder meg til å bli bedre kjent med bloggen din :o) God helg! Klem fra Nina

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)