Etiketter

mandag 19. mars 2012

Kreativ bruk av rammer?? En utfordring!!

Kveldens innlegg er mitt bidrag til utfordringen inne på bloggen til Snikkerbuo :)

"Har du gjort noe kreativt med en eller flere rammer???"

Hmmm....har jeg det??

Tenkte en stund over denne, og tenkte at det jeg har brukt rammene mine til kansje ikke er kreativt nok.
Men nå har jeg omsider bestemt meg for å lage et innlegg, så får vi se :)

Jeg velger å vise frem flere varianter siden jeg ikke klarte å bestemme meg.
Fellesnevneren er at de fleste rammene er gamle og kjøpt enten på loppis, gjenbruksen eller fretex.

Første ut er denne :


Snuppene har tegnet familiebilde :)
Jeg er veldig fornøy med at jeg er særdeles slank, og har laaange øyenvipper :)
JA, det mangler en stk lillegull...
Dilemmaet er hvem som skal tegne ham, jentene klarer ikke å bli enige,
dessuten har de utviklet tegneferdighetene en smule siden dette ble laget....

Nr. 2


Denne laget jeg før jul.
Den er laget av et av de gamle vinduene fra huset her.
Planen er å ha svart hvitt bilde av hver av ungene i de tomme rutene...

Nr. 3


Et av bryllupsbildene er blåst opp å stifet på en
gammel ramme fra gjenbruks stasjonen.

Nr. 4


Bildeveggen vår.
Med en samling nye og gamle rammer...
(ser at jeg burde rettet på det ene bildet som har sklidd ned...vennligst overse)

Nr. 5


Gammel nydelig ramme som jeg har fått satt speil i.
Denne er en av mine favoritter her hjemme.
Hentet hjem fra Østlandet,
noe som bød på litt transport problemer,
da fruen i huset ikke hadde forstått hvor stor den egentlig var....
den så mindre ut på bildet liksom ... kremt :)

Vil du se flere kreative innlegg om hva andre har brukt rammene sine til??
Trykk HER!!

Se også Snikkerbuo sitt eget kreative bidrag.
Digger den klokken :)

Hjelp meg gjerne å spre linken, slik at enda flere kan være med på utfordringen!!!

Ha en finfin kveld :)

Klemklem



8 kommentarer:

  1. Mange vakre rammer. Ble jo helt fjetret over bryllupsbildet deres. Vakkert! :)

    SvarSlett
  2. Så fine rammer! Eg trur du vil bli glad av å lese dette: http://vidunderleg.blogspot.com/2012/03/heldig-vinnar.html

    SvarSlett
    Svar
    1. Heilt fantastisk!!! Har vært inne å kommentert både på bloggen å på fb!!
      Mannen her måtte le av å se kor gla eg blei. Tårer i augene :)
      Skjelden eg vinne noe ser du :) Tusen takk!!!

      Slett
    2. hahaha! Så kjekt!! Eg vinn aldri noko sjølv heller, så hadde nok reagert på same måte! ;) Forventar å sjå bilete på bloggen når du har fått den i hus! Med eller uten prins inni!

      Slett
  3. Takk takk damer :)
    Er ganske godt fornøyd med bryllupsbildet selv :) Gøy å ha et litt annerledes bilde :)

    SvarSlett
  4. for en nydelig barnetegning! sååå fin!
    kjempe fint bidrag til utfordringen, lykke til!

    SvarSlett
  5. Kjempefint bidrag!
    Legger meg til som følger jeg :)
    Gleder meg til å se mer til deg...
    Velkommen inn til meg hvis du vil, har forresten en fin gove away gående nå - koselig hvis du vil delta :)
    God fredag!
    Klem
    Camilla

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)