Etiketter

lørdag 12. mai 2012

Lørdag

Startet dagen altfor tidlig idag...
Lurer litt på når de små menskene i huset skal forstå at i helgene kan vi sove leeeenge...
06.00 liksom...for real???

Men etterhvert har jeg jo forstått at det er umulig å få trioen til å sove igjen, så det var bare til å komme seg i pysjen, å starte dagen...

Laget små scones til små morgenfugler idag....


Sånn for estetikken sin del, ser jeg jo at jeg burde droppet sjokolade å rosiner
i deigen....
Men en kan ikke alltid tenke på utseendet.
De var dritgoe!!!

Oppskriften ble modifisert litt ift. orginalen,
og kommer her :)  

Scones

7,5 dl hvetemel
4 ts bakepulver
0,5 ts salt
2 ss sukker
1 ts vaniljesukker
100 g kaldt smør
1 stk egg
1 dl matfløte
2 dl creme fraiche (lett)

Jeg satte dem med teskje rett i jernet, og med spiseskje rett på bakepapiret.


*smile*

Dagen ble avsluttet på Philipinsk bursdagsfest til verdens sjønneste lille gutt!
(bortsett fra min egen altså)

Jeg kan ikke vise så mye bilder, siden jeg ikke har bedt om tillatelse til det.
Men for meg, så var det litt av en opplevelse!!

MASSE gjester
MASSE mat
FLOTTE kaker
Leker for små OG store
LATTER, musikk, konfransier og smil fra øre til øre.

Det var en fantastisk feiring!!





Hva jeg gjorde resten av dagen????
Hm..da brukte jeg god tid til å være gretten,
pluss at jeg fikk tatt en liten høneblund :)

Jada,
for det er ikke bare idyll, solskinn, fryd og gammen og et alltid striglet hjem 
i en interiørbloggers verden...:)

Anbefaler alle å titte innom HER (bloggen casakaos)
Noen er tøffe nok til å vise frem hvordan det kan se ut i et hjem med barn.
Andre (les meg) kjenner seg VELDIG godt igjen, men tør ikke vise det frem :)

Ha en fiiin lørdagskveld :)

Klemklem




2 kommentarer:

  1. Hei søte deg!
    Takk for koselig gratulasjon på bloggen min igår, det varmer og gleder.

    Ser ut som en herlig dag :)
    Koselig med bursdag.

    Fin søndag til deg, her skal jeg og mannen ut å spise frokost på løkka- luksus :)

    klem

    SvarSlett
  2. Ser ut som dere har hatt en fin dag, selv om jeg er enig i at 6 på en lørdag er ATLFOR tidlig.... Her sov mitt treklver til 8.15, både i går og i dag, og det var deilig!

    Har lest på den kaosbloggen. Kjenner meg godt igjen, tør å vise det frem, men hadde aldri klart å vinkle det på den måten! Utrolig godt skrevet!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)