Etiketter

mandag 18. juni 2012

Oooo deilige helg :)

Denne helga har vært bare kos!!
Kvalitetstid med familie, kvalitetstid for meg selv, og kvalitetstid med venner.
Det kan nesten ikke bli bedre :)

Fredagen fikk jeg dratt ut på en etterlengtet handlerunde.
Fikk oppdatert garderoben en anelse, og handlet litt nytt stæsj til stua :)
Kvelden gikk til med hjemmespa :) Hverdagsluksus!!!

Rundt i blogglandia har sommerfugl feberen rådet en stund. Veldig mange har sommerfugl bilder og lyslykter i hjemmet sitt.
Jeg har ikke kommet så langt.
Men en dag jeg var å gikk tur med en venninne, så jeg disse sommerfuglene i et butikk vindu, å syns de var så søte!

Bare MÅTTE ha :)



En i zink og en i hvitt. 149 kr pr stk på Bohus :)


Ny lyslykt, også fra Bohus til stuebordet.
Småstein som jenten har funnet, 
Og en liten skål fra Living :)



Ikveld har jeg vært ute i hagen å tatt inn litt av Klematisen min som blomster nå!
Den holder nok ikke lenge, men er utrolig søt så lenge den varer :)

I går feiret vi en venninne sin 40 års dag.
Hun har en helt nyyydelig rorbu på Bømlo.
Jeg burde selvfølgelig tatt bilder fra inni rorbua,
for hun har seriøst fantastisk god smak når det kommer til innredning.
Alt er bare lyst og lekkert, hvitt og blått, zink, seilbåter og smådetaljer i maritim stil.
Vakkert!!!

Hun og mannen hadde satt opp partytelt på brygga.
Her også hadde hun pyntet sååå fint og sommerlig!
Det er ingenting som er overlatt til tilfeldighetene her!






Regnet trommet på telt duken  i starten av kvelden
Stille blank Sjø utover natten
Paljettskjørt, high heels, favoritt skjerfet og strikkejakke holdt meg varm hele kvelden
Reker og hvitvin
goood musikk
fantastisk vennegjeng
Høy kose og partyfaktor til langt ut i morgentimene :)

Og etter noen timer med søvn, våknet vi til at snuppa hadde tilberedt
fantastisk "hotellfrokost" på brygga :)
I LOVE!!


Lysbrettet mitt i kveld :)

Ungene hadde tydeligvis savnet meg stort fra igår til idag,
så vi har tilbragt ettermiddagen i sofaen :)

Mannen dro ut for å kjøpe thai mat og pepsi max til en fysen dagen derpå kone.
 Snillingen!!!
Og jeg har vært en tur for å ta solarium, i håp om å få litt farge inntil sol og sommer kommer ;)

Nå er jeg klar for en ny uke med den lille propellen her og søstrene hans :)


Bare 3 små dager til ferie.
Vi gleder oss!!!

Ha en finfin natt alle :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)