Etiketter

søndag 19. august 2012

Familiedag med gode venner!!!

I går hadde vi en finfin dag sammen med gode venner på bondegården til et vennepar.
De hadde satt opp party telt sånn at vi var i ly for regnbygene,
verten grillet og vertinnen hadde laget MASSE deilige salater og pastasalater 
og de hadde laget i stand masse aktiviteter.


Pil og bue skyting



Luft gevær


Taktorkjøring *ønsker seg*



Noen av ungene var "uheldig" å slapp løs sauene.
Så da fikk de vært med på sauesanking også :)


På gården har de kyr, griser og sauer.


Hestesko kast



*Juks* :)


Kjøring med 4 hjuling



"beach volley"


Store og små koste seg,
og det ble avholdt konkurranse i alle grener for oss voksne !!!
Regnbyger la ingen som helst demper på humøret!!
Så heldige vi er som har så fine venner!!!

Skal man være helt ærlig, så var nok konkurranse instinktene blandt de voksne relativt stort :)
Og seiersherren fikk en sau i premie (ferdig tilberedt som pinnekjøtt) :)

Jeg for min del, vant ikke, men vis jeg ikke husker helt feil, så ble jeg best av jentene, og slo faktisk noen av gutta i samlet sum :) Det er jo litt boost for selvtilliten :)

Nå står baking på programmet her. Det blir søndagshorn, og rundstykker.
Senere idag ska vi møte jentene sin klasse til sosialt samvær før skolestart imorgen.
2 stk jentesnupper skal begynne i 2. klasse. Tiden flyr!!!

Ha en finfin søndag til dere som titter innom her :)



2 kommentarer:

  1. Det såg knallkjekt ut! Sjekk den traktoren, Jonathan ønske seg?!

    mormor

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja eg tror han må få seg ein sånn ;) tøffe!!!

      Slett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)