Etiketter

lørdag 8. desember 2012

Status 7. desember

Jeg sliter litt med julepynten iår. Fortsatt står endel julepynt i kassene sine...
men det kommer litt og litt på plass hver dag.
Sjønner ingenting...jeg elsker jul, og pleier å ha pyntet ferdig 1. desember.
Meeen, det blir vel jul i år også....
 
 
 
Mens jeg venter på at inspirasjonen skal komme, har jeg laget en paljett stjerne.
Har sett flere som har laget peace tegn i paljetter.
Veldig fint!!!
Jeg skal nok lage minst en rad til med paljetter en av dagene, så blir det litt mer massivt!!
 
 
 
 
 
Her skal jule treet stå!!
Det skal hentes nå i helgen...
Vi pleier å pynte juletreet den 16. desember, så får vi glede av det leeenge :)
Mulig jeg sniker det inn litt før i år...gleder meg :)
 
 
 
 
Syns lyset om morgenen når det er snø er så nydelig!!
 
 
 
 
 
Mens vi venter på at julen skal komme, spiser vi litt sjokolade hver dag...:)
Kalender husene laget jeg på venninne jule verksted for 2 år siden.
 
 
I går hadde vi bryllupsdag.
4 år!!! Tiden går veldig fort.
Mannen skrev invitasjonene:
" etter 4 år med stormforelskelse, inviterer vi tradisjonen tro til forloverkveld..." hehe :) 
Festlig liten overdrivelse det der...da vi som alle andre har våre opp og nedturer!
 
Men, skulle jeg valgt mann om igjen idag, så hadde jeg valgt ham!! Syns jeg er heldig <3
 *klappersegselvpåskulderen*
 
Vi har laget vår egen tradisjon på bryllupsdagen, og inviterer forloverene med følge til kvelds på bryllypsdagen.
Det er fantastisk koselig!! Vi har verdens beste venner!!!
 
I år stod potetsuppe med bacon og pølser, focaccia og sjokoladefondant med is på menyen.
 
Dersom du har lyst å se bilder og høre musikken fra bryllupsdagen for 4 år tilbake, kan du klikke HER
 
(dårlig instagram bilde)
 
 
Sånn så julestua ut ifjor...lurer på hvordan det blir i år...
like hvitt tror jeg iallefall :)
 
 
 
Sov godt alle :)
klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)