Etiketter

torsdag 17. januar 2013

Der dagen starter og slutter

Badet.

Noen små forandringer...
Out with the old....
in with the new



Ny stjernematte. Love <3




Lykt og vedkurv, begge bryllupsgaver fra vakre venner, 
blir sett med nye øyne når de kommer på nytt sted,






Siden jeg aldri fikk hengt opp blandebatteri på veggen, sånn at en kunne bade i det gamle bruktfunnet av et badekar jeg kjøpte på finn way back when,
så har jeg nå kasta det ut, og den gamle "stellekommoden" vår er på plass igjen.
...i påvente av å anskaffe badekar med blandebatteri på kanten vel å merke.  (sånn at vi slipper å lage hull i veggen, sier mannen)
Ikke verdens fineste, men super til oppbevaring !! 



Her trives jeg med å starte å slutte dagen min :) 

Tusen takk for fin fine kommentarer på forrige innlegg!! 
Det er så gøy med tilbakemeldinger :) :) 

Ønsker alle som er innom en koselig slutt på dagen :) 

Klemklem <3


4 kommentarer:

  1. Ser ut som et deilig bad! Likte stjernematta veldig godt :)
    God helg til deg :)
    Ingrid

    SvarSlett
  2. Så flott bad :-)
    Kul matte!
    Ha en flott helg!
    Klem

    SvarSlett
  3. hvor har du kjøpt matta henn?:)

    SvarSlett
  4. Litt sent svar kansje, men matta er kjøpt på consept (spareland) :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)