Etiketter

lørdag 2. februar 2013

Happylights for the people :)

I allefall for the people i vår familie :)
Happy lights finnes vel snart i enhver bloggers hjem.
Nå i flertall hos oss :)
 
Jeg har kjøpt mine på nett. 
Bestilt fra Thailand, til en hundrelapp pr. stk.
Da kan man jo ha flere :)
De hvite er stadig på flyttefot.
Akkurat i kveld har de satt stemningen sammen med x antall talgelys mens vi spiste kvelds :)
 
 
 
Bølle frøet har fått sky blue på sitt rom :)
Lørdags kveld, rett før leggetid, full i gris, og "høy" på sukker.
20 min etter ligger han som en myk og varm (og ren) bylt i armene mine,
og stryker meg på kinnet mens jeg synger natta sanger.
*stopp tiden vær så snill*
 
 
På jenterommet er det lilla ofcourse :)
 
 
Med dette ønsker jeg alle en finfin lørdagskveld :)
 
Klem <3
 
 
 
 
  

7 kommentarer:

  1. Herlige lys! Hadde en sånn fra ikea, den virka ikke veldig lenge. Tips gjerne med nettside du har handla på :) Er så koselig med sånne! Har en plan om å ha det i kosekrokene på verandaene mine til sommern :)

    SvarSlett
  2. you get the prize for best post title today! happylights!

    :)
    michele

    SvarSlett
  3. Ja,vil og ha sånne,t mitt people :)
    Ha ei god natt!

    SvarSlett
  4. Så fine lys :) Jeg har en slynge i stua - elsker stemningen din gir!
    Ha en flott søndag :)
    Ingrid

    SvarSlett
  5. Hei på deg:)
    Eg fant bloggen din idag, så gøy:)
    Utrulig koselig blogg, og så fint som du har det:)
    Eg ser du likar stjerner du og...hihi...Eg har fullstendig stjernedilla...Diggar stjerner:). Får håpa eg ikkje blir lei av stjerner, for eg har kansje i overkant mykje..hahaha:)
    Nydelig jenterom:)
    Eg legg meg sjølvsagt til som følgar på den koselige bloggen din:)
    Fin søndag til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  6. Heisann! Så fine lys! Hvor bestilte du?
    :-) Vibeke

    SvarSlett
  7. Det er så koselig med slike lys :-)
    Hvor bestilte du dem?
    Ha en flott søndagskveld!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)