Etiketter

søndag 14. april 2013

stamp eller stol??

Mulig jeg har nevnt det før, men jeg ønsker meg badekar!!
Så langt har jeg ikke funnet det rette,
for jeg er så gjerrig, og det skal helst være billig og perfekt,
og så må det jo passe på badet, både i stil og fasong...
 
Når det kommer til badekar temaet, har vi en interesse konflikt gående i hjemmet.
Jeg vil ha badekar...han vil ikke...,
og i tillegg er armatur festene tilpasset badekar kant...
Jaja, nok om det!!
 
Jeg fant plutselig et lite "badekar" igår!!!
Riktignok uten armatur, gammelt og ikke perfekt,  men jeg liker det!!
 
Men er det en stamp eller en stol??
 
 
 
 

 
 
 
Funker fint som både stol og badekar egentlig :)
Og når jeg blir lei den...
så kan jeg alltids plante noen blomster i den, ute i hagen :)
 
Håper du har hatt en fin helg, og er klar for en ny uke :)
 
Klemklem <3
 

 
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Flott både til stol og badestamp! Det er kun fantasien som setter grenser for bruken!
    Mormor

    SvarSlett
  2. Det var stilig!!
    Kult med alt som ikke er standard;-)
    Fin uke til deg:-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)