Etiketter

tirsdag 24. mai 2011

Kjole krøll

For noen uker siden bestilte jeg meg en skreddersydd kjole fra en internettside, i anledning at vi er invitert i bryllup 4. juni.
Bildet ser dere her. Den er nok litt finere på denne modellen :)

Kjolen er bestilt etter mine mål, og jeg bestilte den i svart  og tenkte at da var den veldig anvendelig.... Bestilte knytting i ryggen også, slik at den kan reguleres etterhvert som jeg forhåpentligvis blir litt mindre...
Siden kroppen min kansje ikke er på sitt beste nå etter 9 mnd me voksende bebis i magen, og voksende matlyst samt andre unødvendige lyster, så var jeg litt spent på hvordan den ville passe. 
Idag kom pakken, tilogmed levert på døren LYKKE!!!

Jeg reiv papiret av pakken, åpnet posen innenfor, og dro ut kjolen som var : HVIT!!!!!!!!

DET ER KRISE!!!!

Bannet inderlig for meg selv, samtidig som jeg tredde kjolen over hodet for å se hvordan den passet. 
Litt vanskelig å knytte ryggen på egenhånd, men ut fra det jeg kunne bedømme så satt kjolen selvfølgelig perfekt.

Nå lurer jeg på om det er mulig å farge den..Jeg får jo skjelden brukt for en helt hvit kjole...Og det er heller ikke lett å få solgt en skreddersydd kjole...
Nå må jeg uansett på kjolejakt til bryllupet..

Kjolekrøll!!!.

5 kommentarer:

  1. Off å oi å neiiiiiiiii. Har du ikke kopiert bestillingen din, der du bestilte den i svart, slik at du kan reklamere?

    SvarSlett
  2. Eh, neei. Når eg hadde lagt inn målå så fant eg ikkje de ijen ittepå. Åsså vett eg ikkje korr lett de e å reklamera te hong kong :)

    SvarSlett
  3. Nydelige kjole va det jaffal....Du får satsa på at du blir spurt om å værr brudepika ein vakker dag ;-D Spøk te side, va`kje kjekt detta!! E nå typisk at det ska gå gale når det absolutt ikkje bør....Lykke lykke te videre i jakten! Klem Jane

    SvarSlett
  4. Så utrulig kjipt! Skjønna godt at du e skuffa!
    E pytong og gå på kjolejakt når du egentlig allerede har funne kjolen du ville ha.

    Lykke te i jakten på ny kjole i alle fall!!

    SvarSlett
  5. Eg får nok bare ta på meg den kjolen eg kjøpte te dåpen. Brukte han ikkje då, men på 17. mai. Orke ikkje å leita itte ennå einte kjole te denna kroppen her... :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)