Etiketter

mandag 19. september 2011

Hjertebank !!

Noen dager er Hjertebank dager.
Denne dagen er en av disse!!

Den startet som en gråværs dag, og endte i lykkerus!!

Her i huset var det tidlig morgen etter x antall oppvåkninger for å gi tutt til lillegull. Var veeldig trøtt!!
Lykke øyeblikk nr. 1 var å få sove bare litt lenger og at Mannen tok med knotten ned i stuen :)

Neste lykkelige øyeblikk er når jeg blir møtt med et lite solstrålefjes som er vanvittig glad for å se mammaen sin, på tross av bustete hår, poser under øynene og slafsete joggebukser.
Etter en halv times effektivt samvær med lillegull, var det tid for hans første hvil, og kvalitetstid foran pc med nytraktet kaffe.

Jentene hadde planleggingsdag, så de satt i pysj foran tv. De fikk likesågodt servert frokosten sin der. Deilig me ordentlige sløve morgener!!

Mannen pakket og gjorde seg klar til å dra i nordsjøen igjen.
Like trist når han reiser hver gang!!
Idag dro vi samtidig, fordi jeg skulle på fotspa :)
Fikk gavekort til morsdagen og kjente at nå var det på tide å få brukt det.

Etter å ha avlevert ungene satt jeg der LYKKELIG og avslappet og fikk pleid slitne undersåtter etter alle kunstens regler.
Fikk lagt gele og fransk manikyr og DIAMANTER på tærne :) (Neida, det er ikke ekte diamanter, men så lenge det er bling, så er det godt nok for meg :) )
Nermest svevde ned trappen på kjøpesenteret med nyervervet babyhud på beina :) 

Viser resultatet, selv om jeg ikke liker føtter...


Gikk innom noen butikker på jakt etter noen nye høstklær, og kom plutselig over det som gjorde dagen ultimat, og som gjorde at hjertet stoppet å slå minst et par sekunder.

Lampe og bokstav i Zink fra HAY
OH JOY!!!!

Z for Zink, ZZZ, Zupert eller bare fordi det er en Zinnsykt kul bokstav :)

Fikk med meg 2 av disse lampene, og tenkte at noen heldige kunne få den ene til jul :)
Dermed er 2 julepresanger i box :)

Bar med meg skatten min ut i bilen, mens jeg smilte fra øre til øre, og hjertet banket som bare det!
I lykkerus kjørte jeg innover til mine foreldre til Aerosmith`s Cryin` på full guffe!!

Vel hjemme hos mine snille foreldre fikk jeg servert lammelår til middag, og sjokoladepudding til dessert!!!
Der satt jeg med mine nypleide føtter, tenkte på skatten som lå i bilen, og koste meg med nyyydelig middag!!

Noen dager er HJERTEBANK dager.....
dagen idag var en av disse!!!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)