Etiketter

søndag 9. oktober 2011

Putle putle på en regntung søndag

Igår var jeg hos en venninne som hadde blitt inspirert av en link fra Facebook om spaghettipølser...
Etter å ha sett henne lage slike, måtte jeg lage til ungenes søndagslunch.

Jeg har brukt grill pølser og full korn spaghetti

Knakk spaghettien i to og puttet den inn i de opp kuttede pølsene. Her er det bare fantasien som setter grenser for hva en kan lage....



kok kortest mulig, siden pølser helst bare skal trekke....og siden det er grill pølser :)
Jeg kokte i 5 min, og lot de trekke i 4.... Spaghettien ble al dente... 

Etterpå er det bare til å ta seg ut som ketchup kunstner...
Dette ble et hode med hår



Tusenbein


Rumpetroll/ blekksprut...

Pølser er egentlig ganske kjedelig mat....litt gøyere å spise når den er litt stæsjet :)
Enjoy :)


Har også lagt avokado steiner i vann og ska forhåpentligvis gro frem en fiiiin plante en vakker dag.
Hørte at det er viktig å sette steinen med rette siden opp... Hvordan vet man hva som er rette siden opp da??

Håper på sikt at den kan se ut sånn som denne??

Følg med følg med.....



Ellers på en søndag hvor regnet øser ned, har dette vært favoritt aktiviteten...Til og med reklamen er intressant. Legg merke til den meget avslappede holdningen til denne snuppa :)


Ha en fin fin søndag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)