Etiketter

tirsdag 6. desember 2011

BRYLLUPSDAG!!

Idag er det 3 år siden vi giftet oss.
3 års siden jeg stod utenfor kirkedøren å ventet på at musikken skulle starte.
3 år siden vi sa ja og satte ringene på ved alteret.
3 år siden vi gikk ut av kirken, klare for å feire sammen med noen av de viktigste personene i livet vårt!
3 år med min fantastiske alt mulig mann.

Vi har laget vår egen bryllupsdags tradisjon, hvor vi inviterer forlovere med følge til middag/kvelds på bryllupsdagen.
Dette istede for å kjøpe gave (eller etter hvert...glemme å kjøpe gave...)

Siden Mannen er i nordsjøen denne bryllupsdagen, så blir det ikke noen forlovermiddag ikveld. Blir liksom ikke helt det samme å feire dagen uten ham!

Tenkte jeg istede skulle mimre litt og vise et bilderas fra drømmedagen :)


Småsnuppene kastet hvite fjør på teppet

INNGANGSMUSIKKEN VÅR:






Forlovere og prest står og venter...

Endelig framme. Veldig fornøyd nå!!

Småsnuppene fikk hver sin gave når de kom fram, så ikke ventetiden skulle bli så laaang i kirken.

Jeanette er tekstleser. Kjempeflink!!

Min barndomsvennine Jane sang en nyyydelig og tåredryppende sang. TAKK!

Kristine tente lys sammen med småsnuppene.
For tro, for håp og for kjærlighet...


Ringene blir overlevert av englebarna

Satt på fingeren...

Jeeei, jeg er gift!!!

Kiss kiss










Mannen med forlovere

Mine snille, gode og fantastiske forlovere
















Mottagelsen med stjerneras


Litt bilder fra lokalet


Gode venninner har vært med å laget lykter

Bryllupskake laget av min snille tante.







Tid for å si godnatt..

Tusen tusen takk elskede mannem min for de fantastiske årene vi har hatt sammen.
3 år som gifte nå..må det bli mange mange fler :)

Tusen takk til snille gode foreldre som gjorde eventyr dagen vår mulig!!!

6 kommentarer:

  1. Aaaaaahhh, det så jo skikkelig fælt ut ;)))) Du så rett og slett heilt fantastisk ut, og resten av gjengen såg heilt ok ut dei og ;) Digge at du gjennomføre stilen fra A-Å!
    Kos deg en fillehaug på bryllupsdagen!
    Klem Kate Elin

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Hallo snuppå mi å Gratulere med dagen!
    Håper du blir fornøyd med dagen, så får vi ta igjen feiringen når jeg kommer hjem.

    Torbjørn.

    SvarSlett
  4. OOOooi for ett fantastiiisk nyyydelig bryllup, og eg må sei eg fekk ei tåra i auga når eg hørrte musikken samtidigt så eg såg bildene !! Akkorat som askepott og prinsen -ekta eventyrbryllup. Finaste eg nåken gong har sitt :)

    SvarSlett
  5. Utrolig flotte bilder....og mange gode minner. Satt med tårene og gjennopplevde seremonien dåkkas....som var heilt nydelig:) :) måtte dåkke mange mange lykkelige år få:) :) Til lylkke med de neste årene......tippe d vil bil utrolig mange med tanke på ei så flotte frue....og d virke og ut som du har ein fantastiske mann:) :) God bryllupsdag:) :)

    SvarSlett
  6. Såg ut som et heilt nydelig bryllup!:) Og så utrolig fin brud du va!!:):)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)