Etiketter

tirsdag 7. februar 2012

Husmor + fjellgeitmann = middag

Dagens middag er tilberedt på primus :)



Komfyrtoppen vår har visst tatt ferie. Det står iallefall bare noen rare tegn i feltene på touch toppen...

Og siden det stod stekt ris på menyen idag, var fjellgeit mannens geniale ide at vi
(les: jeg) kunne lage middag på primusen....
Mitt geniale forslag var noe som kunne tilberedes i steikeovnen, men der var jeg nedstemt gitt :)

Ble godt da!!


Tenkte jeg skulle vise resten av sponsorgavene fra blogge treffet :)

Amundsen spesial sammen med Tante Pose leverte kjempefin sponsorgave.
Karameller, marsipan kuler og knallgod mango te OG....et gavekort på 200,- så vi kunne kjøpe FALBY produkter for :)
JEEEI!!! Får aldri nok fine kopper :)
(Mulig at jeg og Mannen er litt uenige der :) )



Amundsen spesial har både nettside og facebook side. Klikk dere inn via linken  og se på det store utvalget i butikken eller besøk dem i butikken deres.
Kan nesten garantere at dere tar med dere noe ut igjen....:)

Tenker vi setter lokk på godteriet!! De får serveres til noen som har godt av det.
(les: ikke meg)

Fra Fru Emmas Interiør og klær fikk vi denne søte lykten.
Den har fått plass på hylla mi, passet perfekt i fargen. Tusen takk :)

Fru Emma har både nettbutikk, butikk her i Haugesund, og facebook side.
klikk på linken over og titt innom nettbutikken hennes.
Stor fare for at en får brukt litt penger her :)



Lite zink fat og såpe som lukter mmmmm...
fikk vi av Fru Dagmar & Me som har butikk i Vedavågen på Karmøy.
Klikker du på linken, kommer du til facebook siden deres, så kan du se noe av utvalget i butikken :)
Jeg skal definitivt avlegge et lite besøk der i nermeste fremtid.


På fatet ligger også en søt liten stjernering og Washi tape.
Disse kommer fra Ølen Møbler
Link til deres fantastiske verden finner du over :) De har også facebook side!!!
Er du i nærheten, er et besøk i butikken deres anbefalt på det varmeste!!!

Til slutt fikk vi smørkrukke, drops og sugerør med hull i begge ender *knegg*


Fra Søstrene Grenes, som ENDELIG har fått butikk her i haugesund :)

Bloggetreff er nesten som en liten jul aften :)

Da tar jeg kvelden!!!

I morgen blir det lagt ut Give away fra Mammabutikken her på bloggen :)

Natt Natt :)




1 kommentar:

  1. Hei på deg, Vivvi :) Salikatt så mykje kjekke ting dåke fekk på bloggtreff da. Kjekt! Eg er imponert over at du har laga steikt ris på primus - eg hadde nok heilt klart satsa på ein Grandiosa eller liknande ;)

    Du, såg at du hadde funne den lyslenka som Silje har på nettet, kunne du sendt meg ein link? Har så lyst å pynte opp tenåringsrommet med ei slik.

    Ha ein fortsatt gullfin torsdag!

    Klem Eli

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)