Etiketter

mandag 9. april 2012

Snart slutt

Siste dag i påsken...
Nå gjelder det å gjøre det beste ut av den siste påskekosen.

Her i huset begynte vi med en lang og god frokost i pysj.
Vi farga egg med konditorfarge, drakk gul påskemelk (melk med konditorfarge) og presste appelsin juice.

Etterpå var det bare til å ta fatt på golv vasken, da ett stk glass med nypressa juice gikk rett i gulvet :)




Nå sies det her at vi skal i svømmehallen...
flax for meg at jeg ikke har badedrakt....
Flax for de andre i svømmehallen også, så slipper å se meg i badedrakt....
Jeg får stå på kanten å samle opp en liten knott når han er ferdig bada :)

Ha en fiiin siste påskedag!!

Klemklem

1 kommentar:

  1. Koselige bilder og skjønne unger :-) Veldig rart at vi tenkte appelsinpressing begge to i dag, så det nå, har ikke hermet altså, lover!!! ;-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)