Etiketter

fredag 13. juli 2012

Litt nytt på gutterommet

Husker du puffene jeg skulle trekke om???
de som stod på gjesterommet??
Nå er det omsider gjort.



De havnet på gutterommet.
Supergreie å ha leker i!!!
Omtrekkingen er gjort i absolutt enkleste laget, med hvitt stoff  på kassen 
(veldig praktisk!!!...Har jammen fått flekker på allerede.... )
Lokket har fått stoff fra et babypledd.
Stoffet er stiftet på med stiftepistol.
Beina har fått et par strøk med blåmalingen jeg har malt skapet med.
Det innlegget kan du se mer av HER



Nå kan lille bølle stå å se ut vinduet...


Bord og stolene etter jentene har kommet ned fra loftet og fått ny eier.
Det har fått en liten facelift på bordplaten og stolsetene.



Lille bølle elsker å lage mat, drikke kaffe, og ha te selskap :)
Her en dag dro jeg rundt på ALLE lekebutikker og bokhandlere i byen for å finne et kaffe service som passer til en gutt...
Men alt er ROSA...knurr"#@%¤& evt. i gult/rødt/grønt/blått......
Så da kjøpte jeg en vannfast tusj, og pyntet litt på et helt hvitt service som jeg hadde liggende i skapet.
Så gjenstår det å se hvor lenge dette er helt...Teselskapene går litt hardt for seg her i gården :)

I ettertid har jeg funnet dette søte på LYKKEFRYD



Mulig jeg må kjøpe det til ham....Det er jo bare nydelig!!


Ha en fin fredagskvel :)

7 kommentarer:

  1. Det var kjempefint!! Komme ein dag og drikke kaffi...
    Mormor

    SvarSlett
  2. ...å de vil me o *savn*

    - Linni

    SvarSlett
  3. Jaaa, komkom!!! De hadde vært kjempekoselig!! Eg sette kjapt inn noen stolar te :)

    SvarSlett
  4. Puffene ble kjempefine når du hadde trekt de om! Flott gutterom!

    SvarSlett
  5. Knallkjekke puffer! Skulle jammen hatt slike! Alltid behov for ekstra oppnevaringsplass, og ikkje minst den som er dekorativ!

    Serviset du teikna på vart forresten knallstilig! Det vart det finaste barneserviset eg har sett!!

    SvarSlett
  6. Nydelige harmoniske farger til en liten gutt!
    Smart å pynte et servise selv da! Har også lagt merke til at det er lite som passer helt til gutt i den typen leker..

    SvarSlett
  7. Hei :)

    Jeg bare elsker den fly hyllen. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den hen?

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)