Etiketter

mandag 20. august 2012

Eplekasser og en flau kåring !!

Dette er FLAUT!!!
Men, her er det bare å bite i det sure eple, og innrømme blogg slurv langt utover det som er greit.

For leeenge siden hadde jeg en utfordring her på bloggen min, "vis meg gangen din"...
I forbindelse med at vi skulle pusse opp gangen vår, ba jeg dere der ute om å inspirere meg med løsninger dere hadde i gangen :)

Du kan se mer av innlegget fra gangen min HER

Bidragene var få, men gode!
Trykker du på blogg navnet, kommer du til deltagernes innlegg.
















"Juryen" bestod av damene bak Veggmotiv.no, meg selv og mannen :)

Og vinneren av en av disse wall stickerene fra Charlotte og Evy sin nettbutikk ble enstemming vedtatt...




Tamtadammmmmmm.....

MAMMAS HUS :)
Gratulerer :)
Og beklager så mye at det har tatt så enormt lang tid!!!
Jeg gremmes!!!

Og hvordan går det med opp pussingen av gangen vår???

Svaret er FRYKTELIG TREGT...
Unnskyldningene er dårlige, men det har vært sommer, tiden har vært knapp og fokus og prioriteringer har vært andre plasser :)
Men nå når høsten kommer, så gjennopptas arbeidet med gangen.

Men litt fremgang har det vært på planleggings stadiet...
Garderobe ønsket er iallefall bestemt.


Sånn ser garderobe løsningen vår ut pr nå.
Slagbenken er flyttet inn i stuen, så her står nå kurv til snuppene sine sko, og kurver til lille vennens sko og yttertøy.





Jeg ønsker meg en lignende denne løsningen fra Kvanum.
Har ikke sjekket pris, men tenker at blir den svinedyr, så får vi lage en ikea variant :)



Og mens jeg venter på at høsten skal komme for fullt, og inne arbeidet kan starte,
så jobber jeg litt på egenhånd...
Veggen mellom vindfang og gang skal rives uansett, så da benyttet jeg muligheten til å henge opp noen gamle eplekasser her en kveld.

Noen (les mannen) syns de tok for stooor plass i det lille vindfanget, som jo er lite nok fra før...
Jeg velger å tro at det kan ispirere ham til å starte på jobben nå ganske raskt :)


Wallstickeren er fra IKEA og har ligget ubrukt i sikkert et par år. Jeg har ikke funnet plassen til den, men nå får den henge her en liten stund...
Til veggen rives :)

Veldig grei plass å legge fra seg nøkler, solbriller og div. når en kommer hjem :)

Nå er det leggetid for fruen i huset.
Ønsker dere som titter innom her, en fortryllende natt :)

klem <3








4 kommentarer:

  1. Masse fine gangbilder :) hvor har du fått tak i de kassene? De var veldig fine!

    SvarSlett
    Svar
    1. Kassene fikk jeg tak i på en blomsterbutikk i forbindelse med at de skulle legge ned for flere år siden. Betalte da 50 kr stk for dem. Tror blomsterbutikken i Hgsd sentrum har hatt noe lignende for salg. Litt annen prisklasse nå, siden de etterhvert er blitt så poppis :)
      Har også sett at noen lager lignende kasser selv, så kan en male eller beise dem i ønsket farge :)
      Ønsker deg en fin uke Rita :)

      Slett
  2. Syns den gangen din er veeeeldig fin som den er!!! Vil du virkelig ta bort de fine innebygde skapene???

    SvarSlett
  3. Tusen takk snille du!!! :) Jeg er nok litt ambivalent til å ta skapene bort ja, men vi trenger sårt mer oppbevaringsplass i gangen her, så alternativet til de gamle blir derfor nye i samme stil, bare litt bedre utnyttet :) Så får jeg håpe jeg ikke angrer etterpå..:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)