Etiketter

lørdag 28. september 2013

Dyrisk på badet

Well well, det er jo ikke så eksotisk og spennende som overskriften skulle tilsi :) 
Det er bare så enkelt at jeg har fått LØVEFOT BADEKAR!!!! 
Ååå, endelig :) :)  Hipp hurraaa!!!

Ikke si at ikke lykke kan kjøpes, for det kan det!! 
I allefall midlertidig lykke, lykken over de små tingene :) 
Jeg har ønsket med badekar siden vi begynte å pusse opp badet for 3 år siden
Litt for min egen del, men mest for ungenes del...
men så er jeg jo litt gnien da, og vil ikke betale en formue. 

Jevnt og trutt har jeg vært innom Finn.no uten resultat, men så plutselig dukket det opp et badekar på kjøp og salg siden til FB. 
1000,-, det er jo et KUPP!!! <3 
Løp og kjøp! (sa jeg til mannen), and he did :) 


Ja du ser rett! Det mangler blandebatteri! 
Og mens jeg er på let etter et ikke altfor svinedyrt gulvstående blandebatteri, 
så har jeg løst det med å kjøpe en ekstra lang dusj slange, 
som jeg bare legger oppi badekaret, og fyller det opp!



Mannen lagde en liten "hylle" som jeg kunne ha over badekaret, 
til å sette talgelys, pynt og andre veldig nødvendige ting en ofte har med i badekaret ;) 
Omtenksom mann jeg har :) 
Den ble akkurat litt for kort til å ha på midten der, så nå står den her :) 



Bakerst i bildet der, ser du kommoden som har måtte vike plass for badekaret. 
Det resulterte i en utfordring med hvor jeg skal gjøre av alle smykker og øredobber....
Gode forslag til det, mottas med takk :) 


Med det, ønsker jeg dere en finfin lørdagskveld!!
Hva jeg skal gjøre?? 
Mannen er på jobb, og ungene sover....

Jeg skal fylle opp badekaret, synke ned i varmt deilig vann, fullt av bobler, og bare være lykkelig :) 

Klemklem <3



6 kommentarer:

  1. Gratulera med baderom fornyelsen, du har et flott bad!!
    mormor

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Nå bjunne eg å bli fornøyd sjøl o :)

      Slett
  2. Heldige du:-) Jeg har også lenge vært på jakt etter badekar med løveføtter. Flott bad du har! Hvor har du kjøpt det Hot Bath skiltet? Syntes det var kjempekult.
    Eirin

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann :) Skiltet har jeg kjøpt på Living. Tror de har det enda, til 69 kr eller no sånn :)

      Slett
  3. Wow elsker dette badet....Det er så nydelig. Badekaret...like,like... Stor klem fra Ann Elin:O)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)