Etiketter

mandag 9. september 2013

Hagefest

En super helg er over. 
Hagefest med gode venner! I just LOVE it!!

Det er alltid ørlite stress i forkant OG pittelitt arbeid  i etterkant av en sånn happening, 
men det er SÅ verdt det!!!
Nå når det meste er ryddet på plass, er det veldig godt å sitte i sofaen med beina på bordet, 
før neste uke sparkes igang :) 

Vi var heldige med været!! 
Varm og fin temperatur, tross at det jo er høst nå. 
Party telt holdt de få regndråpene som kom, ute. 
Masse lys, bål i bålpannen, varme klær og pledd bidro til at vi slapp å fryse. 

Musikk og godt humør og høy partyfaktor til langt ut i de små timer. *LYKKE*


Jeg fikk i full fart, tatt noen få bilder av årets bordpynt . 
Pynten er enkel og naturlig.
Epler, plommer og druer fra hagen, lyng og lys. 
Eplene hulte jeg ut med en skje, slik at jeg kunne ha t-lys oppi. 
Lukter kjempegodt når det brenner!!
Til en annen gang skal jeg dyppe dem i sitron vann, 
så slipper de å bli så brune på kantene!!


Man tager hvad man haver...
Lysestaker i vill mix. 
De har blitt brukt i utallige sammenhenger etterhvert, 
både hos meg selv og hos andre. 
Veldig greit å ha en kasse eller to med basis pynt, så kan en heller tilsette
blomster og stæsj i farge og stil etterpå. 



"sofakrok" er greit å ha dersom en vil slå av en rolig prat,
 ta seg en hvil eller lignende :) 
(Jada, det var noen som trengte det også)


Og pledd er en nødvendighet når det begynner å bli kjølig på kvelden.



Ønsker alle som er innom en fin ukestart!

klemklem <3





1 kommentar:

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)