Etiketter

fredag 6. september 2013

Boligstyling

Heisann :) 

Jeg har fått muligheten til å være med å klargjøre et hus for salg,
og gjett om jeg har kost meg!!
Eierne hadde allerede begynt å flytte ut, 
så vi startet med å planlegge hva som skulle få bli igjen i huset, 
hva vi trengte å fylle på med, 
og hvilken stil vi skulle gå for. 

Målet var å få til en rød tråd i interiøret, 
samtidig som at det meste av det som ble handlet inn, skulle passe i det nye huset :) 

Eierne hadde noen gamle møbler og ting, som jeg syns burde komme til sin rett. 
Tilskuddet av interiøret i hvert rom er utlån fra mitt hjem, og resten er kjøpt nytt. 

Bildene er av litt ymse kvalitet, da noen er stjålet fra prospektet, 
mens andre er tatt med mobil. 
Jeg skal ta egne bilder i forkant av visningen, 
men klarte ikke å vente til mandag med innlegget :) 

Siden kjøkkenet hadde en landlig stil i utgangspunktet, 
valgte vi å ta utgangspunkt i denne. 

På kjøkkenet valgte vi enkelt og greit rydde kjøkkenbenken. 
Noen få effekter som et fruktfat, 
et stett fat med kluter, kost og oppvask såpe, 
og et par kurver til brød fikk stå igjen. 


Bordet og tallerken hylla hadde de fra før, 
så vi fylte på med mine gamle tallerkener, 
stoler og et brett med vaser og lys. 


Kjøkkenhylla fylte vi med plante, kopper, lysglass og en søt liten krukke fra Åhlens.


I denne kroken av stua stod kun sofaen og sofa bordet. 
Puter, kurv, teppe, skinn og pledd er kjøpt på Living.
Det er også sikk sakk lampen, som egentlig hører til hos meg, 
men som passer bedre hos dem :) 
Skapet har vært på flyttefot fra kjøkkenet. 
Interiørstæsj forøvrig er en god mix av deres og mine ting.




Lampen bak gyngestolen er en DIY made by eierinnen :) 
Skjermen har fått skjørt, lagd av en gammel sommerkjole. 
Hun er ganske så kreativ selv, men trenger litt push til å leve det ut :) 


Dette rommet har vært brukt til soverom, og var helt tomt. 
Nå gjør det nytten som kontor.


I gangen ønsker et lysbrett alle som kommer inn døra velkommen :) 


Gutterommet har kule wall stickers i verdens rom tema. 
Her valgte vi å holde oss til en enkel fargeskala for å få mest ro i bildene. 
Stolen er en av to stykker som vi fant på finn, og som ble hvitmalt. 
Nå blir den brukt som nattbord. 
Sengetøy, puter og gardiner er kjøpt på Kid. 


I kjelleren finner en foreldresoverommet, som også har fått tekstiler fra
Kid og Living. 


Jenterommet ligger ved siden av, og måtte selvfølgelig bli råååsa. 


I hallen nede, er det MYE oppbevaringsplass, både med kles oppheng på vegg, og bak skyvedører. 
Her har vi kun fjernet jakker og sko. 
Inn døren du ser på bildet, kommer en til vaskerommet. 


I Inngangspartiet nede
står et gammelt klaffebord som har fått selskap av speil og kurv. 
Speilet gir rommet mer dybde og følelse av å være større. 

Huset, er nå kommet på FINN.no, og i avisen.
vil du se flere bilder, eller få mer informasjon om huset, klikk HER  
Visningen er på Tirsdag...LØP OG KJØP!!!

Dette er absolutt noe jeg kunne tenkt meg å gjøre mer av!!! 
*GØYGØYGØY*
Jeg har tidligere hatt muligheten til å være med på opp pussingen av NATURBAKST. 
Se bildene HER :

Jeg kan jo se at jeg kansje må utfordre meg selv på å bryte med min egen stil...:) 

Ønsker dere som er innom her en fiiin helg!!!
Her hos oss skal vi ha hagefest, så nå må jeg ut å pynte teltet :) :) 

Tusen takk for fine kommentarer, og hjertelig velkommen til nye følgere!!!
 Jeg setter stor pris på dere <3

Stor klem
Vivvi







2 kommentarer:

  1. Du får komme og style opp vårt hus neste helg. Det skal ut på visning 30september. :/

    Hilsen Maren /familie

    SvarSlett
    Svar
    1. Denna kommentaren har eg jo ikkje sett eingang!! De va jo synd ;( Eg hadde komt o eg vettu, jaffal viss de e her i distrikte :)

      Slett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)