Etiketter

fredag 13. april 2012

Bilderas av resultatet fra konsulent virksomheten

I det forrige innlegget (som du lese mer om her) fortalte jeg at jeg har fått leke Interiør konsulent for Naturbakst i Haugesund, som drives av et vennepar av oss.

De driver bakeri/pizzeria og ved siden av bakeriet ligger et ekstra lokale som har blitt brukt når det trengs mer sitteplasser, til møter, barsels treff osv.

I påsken er lokalet blitt malt og tapetsert, idag kom møblene, så da var tiden inne til å få ting og tang på plass.

Se før bildene her

 Og sånn ser "Stuå" ut nå :)



Bilder i rammene kommer...Det skal være no bakerelatert :)


Vi vurderer om vi skal fylle det gamle trauet med brød og rundstykker...(tørkede)






Litt mørke bilder kansje, men det ble sent på kveld før vi ble ferdige.

Nå er iallefall lokalet klar for nyåpning!!

Velkommen :)

13 kommentarer:

  1. Så flott det blei!! Du e kjempeflinke vivvi :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt du syns :) Nå håpe eg der komme MASSE folk å sette seg ner å kose seg :)

      Slett
  2. Sjå der ja! Det vart jo kjempeflott! Tenkjer lørdag-etter-jobb-lunchen skal tas der!

    SvarSlett
  3. En kjempejobb, gratulerer, det ble utrolig fint.
    Tenker det kommer til å bli trangt om plassen

    SvarSlett
  4. kjempelekkert ;) du e steingo ;)

    SvarSlett
  5. Super flinke Vivian! Kjempe fint!!!

    SvarSlett
  6. Wow! Så fint det blei!! Ser eg snart må ha meg ein tur te Naturbakst igjen :D

    SvarSlett
  7. Kjempeflott!! Flinke du :-)
    Ha ei flott helg!
    :-)

    SvarSlett
  8. Så flott det ble! Fiffer de opp selve bakeriet også?

    SvarSlett
  9. Skal sei, så kjekt, og så flott det blei! Er det smokkar som ligg i vasane? Veldig harmoniske og fine fargar, her har du gjort ein god jobb, Vivvi :) Koselig var det. No lyt ein håpa at folk kjenner si besøkelsestid og møter opp!

    God helg!

    Klem Eli

    SvarSlett
  10. Så fint det ble !! Gleder meg til kafe`besøk i barseltiden der ;)

    SvarSlett
  11. Wow du er dyktig Vivvi!!! og for eit kompliment til eg for å få ein så stor jobb, blei vanvittig bra. Gler meg til å gå på kafe der. Digger at dykk har brukt betong tapeten.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)