Etiketter

søndag 16. september 2012

Epler, Uashama og ting en er nødt til...


Innhøstingen av eplene er igang.
Vi har flere gamle, svære epletrær i hagen,
og i år er det enormt mange (enormt små) epler på trærne.
 
Velkommen på eple slang folkens *skratt*
 
Trærne trenger kraftig beskjæring, så for enkel hets skyld så sagde vi ned hele greiner igår...
Da var det lett å plukke epler gitt...:)
(ja jeg vet at det er feil årstid, og at det selvfølgelig ikke er sånn det skal gjøres,
men på "verdensveven" står det at "dersom en er nødt, så kan en beskjære på høsten"....
 
Vel...jeg var selvfølgelig nødt :)
 
 
 
Var innom Bruno`s på fredag på vei hjem fra jobb,
 og fikk med meg hjem den populære
vaskbare papirposen Uashama.
 
Posen blir solgt i ulike størrelser, og i fargene hvit, grå og brun,
og kan som sagt vaskes og krølles slik en vil ha den...
 
 
 
 
 
 
 
I am in love i det langhårete saueskinnet som er kjøpt på Innekjær på vormedal.
 
Nå er eplene levert til min mamma,
og forhåpentligvis returneres litt av dem i form av saft/syltetøy :)
 
Ha en finfin søndag alle <3

1 kommentar:

  1. Herlige bilder fra deg her=)=)

    Ha en strålende kveld!

    Klem fra Yvonne.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)