Etiketter

onsdag 7. november 2012

NIB utfordring November

November utfordringen på norske interiørbloggere er KOS!!
 
November er opplading til den ultimate kosemåneden Desember.
Åh, jeg gleder meg!!!
Snart kan jeg dra ned eskene med julepynt fra loftet ;) Jippi!!!
 
Denne måndedens utfordring var sånn sett perfekt!!
Denne måneden får jeg samlet alt det beste på ett brett!
 
 
Vedkassen i kjellerstua er fylt opp med ved, så nå er det bare å fyre ivei når dagene blir kalde.
To nye stubber er tatt inn til tørk
En trestamme til å henge lykter på
lyslenke,
stearinlys
saueskinn til å varme rumpa på...eller bare til dekorasjon
og jule effekter som girlander og adventstjerne
 
 
 
Girlanderet er laget jeg og ungene ifjor, 
av gamle boksider.
Enkelt og greit brettet, og stiftet sammen
 
 
 
 
Liten lyslykt fra ølen møbler
Lyslenke med stjerner fra Åhlens
 
 
Jeg skal kooose meg i November
og Nyyyte Desember :)
 
Flere koselige bidrag finner du her
 
Fin kveld til dere
Smask <3
 

4 kommentarer:

  1. Nyyydelig - som alltid Vivian! :)

    SvarSlett
  2. Så fine bilder :) Kjenner julelysten kommer mer og mer for hver dag nå! Den stjerna du har på veggen var kjempefin!

    Klem fra Ingrid
    p.s.har en liten give away med tema jul på gang inne hos meg hvis du vil være med!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)