Etiketter

søndag 17. februar 2013

Design kopi DIY

I høst lagde jeg denne lampen, etter å ha sett et bilde i et interiør blad.
Etterpå fant jeg ut at bla. bloomingville selger nesten lik  :)
 
 
Jeg er egentlig ikke så veldig opptatt av design.
Det viktigste for meg er at det ser bra ut, og dersom det er billig i tillegg,
så blir jeg aldeles overlykkelig :)  
Så når jeg fant ut at bloomingville selger varianten av min lampe for ca. 800,-,
ja da ble jeg strålende fornøyd med min til mindre enn halve prisen :)
 
 
Kveldens prosjekt er også en kopi, og denne er det flere her ute i bloggelandet som har gjort.
Ferm Living sin "string" lysestake til 899,-
 
Jeg hadde endel trekuler liggende, så her er min variant
 
 
Kun 3 store kuler, ellers ville det fort blitt litt advents stake feeling :)
Mannen sagde dem flate i bunnen, slik at de står stødig, og laget hull til lysene.
Så strengt tatt så skal han ha størstedelen av æren for at denne ble til.
 
Det var han som kom hjem med tulipaner i det jeg tror blir min nye favoritt farge når våren kommer også...
Så inspirert av fargen, og med et lager ullkuler på lur:
 
 
Min "string variant i korall :)
 
De store kulene er kjøpt hos Panduro, de små trekulene samt ullkulene er kjøpt hos Søstrene Grene.
Mine to "string" staker kom på ca. 100,- til sammen.
 
*Små gleder*
 
Ønsker dere som er innom en fin ukestart når den tid kommer :)
 
Jeg har lagt en stemmeknapp øverst på siden her...trykk gjerne på den,
og stem på mitt bidrag i bolig pluss sin spiseplass utfordring.
Eller du kan stemme på noen av de andre flotte alternativene :)
 
Klemklem <3
 
 
 
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Så gøy!! Får så lyst å bli kreative når eg ser sånt ;)
    Du e flinke!

    ~Ida~

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra!! Mission completed then :)
      Glede meg te å se din variant :)

      Slett
  2. Så fine de var !!
    mormor

    SvarSlett
  3. Så flott !!
    Takk for tips :))
    Ha en fin dag !

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)