Etiketter

søndag 3. mars 2013

Bomma på årstiden...??

Nytt bilde i stua.
Nja, det er kansje ikke helårs bilde...??
Men jeg syns det er så fiiint!!!
Bilde er fra Palma, og nå fikk jeg det med 30% rabatt.
Sånn kan vi like!!!








Det gamle skapet fra gjesteromemt har byttet plass, og hospiterer nå i stua.
Fortsatt litt usikker på om det passer her...
men jeg syns det ble litt fint med kontrasten til lampen...
litt gammelt - litt nytt! Og litt natur... Jeg er veldig glad i stubben min!!

Jeg syns det ble myyye finere nå enn med den gamle stygge kommoden som stod her....

Førbilde nedenfor:



Enig??

Ønsker dere alle en fortsatt fin søndag :)
Har du lyst å stemme på mitt bidrag i bolig pluss sin konkurranse, så er du hjertelig velkommen til det.
Jeg ligger nå på 3. plass, og trenger god drahjelp for å komme til toppen :)

(bidraget ligger helt nederst på side 6. Klikk deg inn via knappen øverst på siden her)

klem Vivvi <3

2 kommentarer:

  1. Enig i SKRIFTEN PÅ VEGGEN! Det er alltid fint hos deg!!
    Mormor

    SvarSlett
  2. Hei på dei. Utrolig fint bilde og jeg er enig med deg, kjempe fint med det nyplasserte skapet :-)

    Fin lørdagskveld til deg.
    Klem fra Monica :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)