Etiketter

søndag 14. juli 2013

Hint of mint :)

En søndag i kreativitetens tegn! 
Jenterommet får ny make over... igjen...
Denne gangen er det pastell, med hovedvekt av mint. 
Friskt, fint og sommerlig syns jeg.

Hva jentene syns??? 
Tror de har vent seg til at jeg har behov for å gjøre små forandringer jevnt og trutt, 
de er iallefall fornøyde så langt :) 

Fargen heter S0520 B90G.


Jeg kjøpte en kul gul stol på facebook sin ønskes solgt side.
Gulfargen var ikke helt sånn jeg hadde sett for meg...


Så nå er den Mint :) 


Jeg og ungene var på loppis igår, og kjøpte en liten ikea spon kommode. 
Den har fått hvitmaling, mint maling og "tapet" fra søstrene Grene. 



Og lillemann måtte ofre 3 av dyrene sine, sånn at jeg endelig fikk laget
disse søte glassene :) 
Dyrene er limt på med superlim. 


Et "sybrett" i plast som skulle i bosset, 
fikk et strøk maling, og nytt liv i ramme, 
som oppbevaring av jentene sine øredobber. 


Arkivboksen min har også fått et strøk maling, og ble så fin at jeg egentlig har mest lyst på den selv :) 
Men her skal det oppbevares tegneark og ferdige tegninger.


Drivved oppheng til fin kjolene


Jentene har fått nye senger, som kan gjøres om til dobbelt seng, 
og som har MASSE oppbevaringsplass i skuffene.  
Håndtakene fikk et par strøk maling.
Solgult sengetøy og en touch rosa frisker opp et ellers ganske nøytralt interiør..


Og pip krakkene har fått oppgaven som "nattbord"


Nå mangler ny skrivepult. 
Fant 2 fiiine stoler på loppisen igår. 
De skal få seg et par strøk maling i lys rosa og gult.  
Så må vi ha nye gardiner og ny oppbevaringsløsning til 
hobbytingene. 
og da er jeg fornøyd (tror jeg)... 
Helhetsbilder kommer når alt står ferdig :) 

Søndag kveld, ny uke i vente, og bare 5 små dager til 4 uker ferie!
Må de gå fort!!! 
OG, vær så snill å kryss fingrene for at ferieplanene mine går i boks!!
Mer om disse senere :) 

Klem Vivvi




6 kommentarer:

  1. Så kosligt jenterom,bare elsker mintgrønt!
    Ha en fin ferie:))
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  2. Nydelig farge og så flott rom! Fin ny uke til deg))

    SvarSlett
  3. Her var det mye inspirasjon ;-))) Fint med gjenbruk!
    Klemmer Elisabeth ;-)

    SvarSlett
  4. Ååhh, jeg elsker mint-fargen! Absolutt flott inspirasjon! :)

    ♥ Lizbethosnes.com

    SvarSlett
  5. for en herlig mint farge, takk for koden :)

    SvarSlett
  6. Hvilket firma kjøpte du den av? Hva er merket?

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)