Etiketter

onsdag 22. juni 2011

KORT VEI MELLOM GRÅT OG GLEDE!!!

Det skal bli deilig å få ny kledning å nye vinduer på plass i huset, men det byr også på noen utfordringer.
Idag våknet jeg til snekrer utfor soveromsvinduet. Jeg vet jo at de begynner kl. 07.00, men det er jo sååå tidlig å stå opp, når alle ungene sover :) Så jeg lå musestille til de hadde et ærend et annet sted på stillaset, og smatt kjapt inn på badet :)

Idag dro vi på venninne besøk. Det blir litt vanskelig for lillegull å sove når det hamres og spikres, så da er det like godt å forlate åstedet for en stund.

Da vi kom hjem igjen hadde de revet kledningen av den ene veggen. Dette har vært mannens jobb, men siden MADSEN OG HESTHAMMER A/S jobber usedvanlig raskt og effektivt (god reklame skader aldri), så hadde de ledig tid, og rev derfor den gamle kledningen.

Jeg var ikke forberedt på at dette skulle skje idag, og hadde derfor ikke flyttet ting bort fra vindu og hyller.... Synet som møtte meg når jeg kom hjem, var derfor at ting og tang hadde falt på gulvet, og den FIIIINE Wiik og Walsøe vasen min var knust.

Vasen fikk vi til bryllupet, og jeg er sååå glad i den. Har drevet å passet på den slik at ungene ikke skulle komme borti den velte den, men nå ser den sånn ut :
Jeg måtte grine litt. Ungene syns fryktelig synd på meg stakkar, og mente at det nok gikk an å kjøpe ny. Å det går jo selvfølgelig an...Men trist likevel!!

For å avreagere litt, pløyde jeg gjennom posten, og oppdaget at det var nattåpent på kjøpesenteret.
Litt shoppingterapi hjelper alltid på humøret, så jeg lurte meg til en times handlig uten unger.
I reklameavisen annonserte de aluminiumskofferter på Kremmerhuset, så målet mitt med hele handlingen var å anskaffe meg noen sånne.  Jeg var derfor meget målrettet når jeg entret senteret, gikk rett til Kremmerhuset, og scannet butikken etter koffertene.
Gleden var stor når jeg fant dem i en krok :) Mission accomplished :)

Vel hjemme igjen, har koffertene blitt prøvd rund omkring i stua, men havnet tilslutt ved siden av sofaen. De ska fylles med lys, interiørblader og andre småting som er greit å få ut av synet :)
Ganske fine eller???
Jeg er ialle fall glad igjen, og imorgen skal jeg lime vasen min. (Åsså har mannen lovet at han skal kjøpe en ny til meg)

Ha en finfin natt. Klem :)






2 kommentarer:

  1. oh no! Stakkars vivi mor ;-( så kjipt.. :( best å rydde vekk alt fra vinduskarmene framover ;S

    SvarSlett
  2. Jah, nå e de tomt!! :) Har sikra dei andre tingå eg e mest redde for :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)