Etiketter

søndag 12. februar 2012

Gratulerer med dagen til alle dere vakre mammaer!!!

Nyt dagen i fulle drag og la dere skjemmes bort!!
Idag er det MORS dag!!

Idag kan du sove lenge,
spise frokost i sengen (drit i smulene),
gå en laaang tur,
dusje leeenge, 
pynte deg for deg selv og for dine kjære,
slappe av med et blad i sofakroken
mens du drikker en god kopp kaffe eller te
og ikke glem å gratulere andre fantastiske mammaer!!!
(det var visst min plan for morgendagen) Knis :)

Grunnen til at vi kan feire morsdag i dag er jo fordi vi er barn av fantastiske mammaer, OG fordi vi er mammaer til fantastiske barn!!!

Her er et utdrag fra favoritt boken til mine jenter, den har vil lest om igjen og om igjen!
Enkelt og greit stemplet med stempel og bokstaver fra Nille :)


Til min mamma!

Og dette er min grunn til å kunne feire morsdag







Deler til slutt blomster med alle dere mammaer.
Disse fikk jeg av en flott mamma som var på besøk hos meg på fredag.
De vitner om at det snart er vår!! Elsk :)



Nyt dagen din!!

Klemklem










2 kommentarer:

  1. Ønsker deg en fin morsdag! Nydelige barn!! Og herlige blosmter på slutten der ja!!! Elsker vår!!!

    SvarSlett
  2. Så fine bukettar du har, både av blomar og nydelige born :) Tusen takk for tips om tips om Clas Olsson, fant lyslenka der og den er jo like tøff den som Granit sin. Så den finn snart vegen inn på tenåringsrommet hos oss.

    Ha ei deilig veka, Vivvi!

    Klem Eli

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)