Etiketter

torsdag 1. mars 2012

Nytt skap

Etter 12 timers maling fordelt på 3 dager stod skapet jeg kjøpte på FINN.NO endelig ferdig igår :)

I LOVE!!!

Mangler FØR bilde da...men det var et mørk brunbeiset dekketøy skap...

NÅ :



Dus himmelblå (blandet med bare halvparten av fargen)




Skapet var ca. 1.50 høyt, så for å kunne bruke det måtte det opp på bein.




Bjørkestamme ble løsningen...
Fikk litt hjelp av mannen til saging og montering :)




Syns de ble en tøff kontrast til den lyse blå fargen og glassknottene....: )





Resten av stammen får fungere som stumtjener :)

Denne bjørkestammen hadde egentlig et annet formål,
men siden fremdriften i DET prosjektet går så sakte
så får jeg heller finne meg en ny stamme når vi kommer så langt :)




Nå er Vivvi VELDIG fornøyd med designet sitt :)

Ha en fiiin kveld :)





9 kommentarer:

  1. wow!!! så fint så kreative du e!!! nesten for fint til et barnerom=)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Hehe, har tenkt å snika de te meg når litle knotten bjunne å bli for gammal for lyseblått å sukkersøtt skap :) Eg blir aldri for gammal te sånt :)

      Slett
  2. så utrolig flott!! misunnelig på alle de gode løsningene dine.......du er dn fødte interiørdesigner du jo:) :) (eller ka d hette)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, så snille du e Gerd Lillian :)

      Slett
  3. så utruleg flott det blei :)

    henriette

    god helg til deg og dine!

    SvarSlett
  4. Du e utroligt flinke t å få d t ;) misunne deg ;)

    Lise :)

    SvarSlett
  5. Kreativt og stilig!! Flinke du e Vivian!!

    SvarSlett
  6. Det skapet ble kjempefint!!! Det er så arti med gjenbruk, og å se muligheten i ting som andre ikke vil ha. Du er flink:-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)