Etiketter

lørdag 11. juni 2011

Soverom

Ikveld har jeg brukt litt tid på å surfe på nettet, og handlet litt :) Det er jo så masse fiiint, tenk å være millionær :)

www.foto1.mystore.no fant jeg disse wall stickerne til soverommet. 
 
Fuglen bestilte jeg i brunt, og den skal sitte på sengegavlen. Gavlen har vi laget av tømmer fra hytta i Røldal.

Hustreet som står ved siden av sengen, har nå flyttet ned i stuen og fungerer som alternativ til bilde bak sofaen enn så lenge.
www.kinu.no bestilte jeg denne nydelige søte kaninlampen . Kaninen skal bo på lillegull sitt rom når han flytter inn der.





Jeg bestilte også wallstickers til jentene sitt rom
Bilder av jentenes rom kommer etterhvert. Jeg driver å maler skapdørene deres, så når alt er ferdig, skal de vises frem :)

Ha en fantastisk helg alle sammen!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)