Etiketter

søndag 14. august 2011

Drømmekjøkke???

DRØMMEKJØKKEN....

Idag tenkte jeg å vise litt fra kjøkkenet vårt.
Kjøkkenet er fra Drømmekjøkken, men burde kansje heller hett Mareritt kjøkken....MYE styr med å få det levert og montert fra leverandøren...Tok vel et år med mas og kjas før de hadde klart å levere det vi skulle ha.
Men nå står det nå der, og er titt og ofte i bruk :) ikke så stort, men godt utnyttet syns jeg :) Siden det ikke er så kjempestort, så blir det heller ikke anledning til å fylle det opp med ting vi ikke trenger, derfor er det meste som står i skapene jevnlig i bruk.

I kjøkkenvinduet står disse flaskene, som er i bruk daglig til vann og saft...


Her står også oppvaskemiddel i en boks kjøpt i sverige, sammen med lavendel vaskemiddelet mitt.
Jeg eeeelsker lukten på dette vaskemiddelet. Har blandet det ut på en spay flaske som jeg bruker til å tørke av overflater med, eller til å dusje litt her og der bare for å få lukta i huset :)


På kjøkkenet står også dette brettet, ved siden av mocca masteren. Greit å ha de tingene som er i daglig bruk lett tilgjengelig!! Koppene er jeg nylig begynt å samle i, kjempekoselige å drikke te og kaffe i :) Stelton kannene holder egentlig veeeldig dårlig på varmen, men de passer godt inn :)
Brettet er et super brukt funn 5 kr, pluss litt hvitmaling :)


Her står også krukker med frokostblanding, spaghetti, og NAN :) Hehe :)


På komfyren står denne vannkokeren, som også er et loppisfunn til 15 kroner. Denne er jeg kjempeglad i!! Syns det er en fin kombinasjon med emaljen og treet på denne vannkokeren!


Slik ser kjøkkenet ut i sin helhet... Legg merke til de nye vinduene! I LIKE :)
Har lyst å ha en pannekake oppskrift på veggen der :)



Ser at noen papirer fra oppslagstavlen har lurt seg med i hjørnet av bildet der...

Komfyr hetten er genial etter min mening. Den har uttrekkbare krydderhyller integrert, og i sokkelen er det også uttrekkbare hyller til oppbevaring av flasker og diverse.


For dere som lurer på om kjøkkenet vårt alltid er så ryddig, så er det selvfølgelig det :) Jeg er jo superwoman :) Neida, jeg bare tuller :) En dag skal jeg vise dere hvordan det ser ut sånn ca. midt på dagen en helt vanlig hverdag :)

Ha en finfin kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)