Etiketter

søndag 15. januar 2012

gamlekommodeskufferprosjekt :)

For noen dager siden laget jeg et innlegg om noen gamle kommode skuffer jeg hadde hentet i en container.
I kveld har jeg ferdigstilt det prosjektet, og tenkte jeg skulle vise resultatet :) 

Jeg syns disse Sebra hyllene er så fiiine. De finnes i mange ulike farger i nettbutikker som eks. sprell.no

De hadde helt garantert tatt seg godt ut på knottens rom...meen jeg syns jo selvfølgelig de er litt dyre...


Derfor ble en selvlaget variant løsningen :) De er nok ikke så fæncy, litt skeive og skakke er de også...
Men de er jo gamle...

Sånn ble i alle fall resultatet :)

Skuffene ble malt med halvblank vannbasert maling, og så skjærte jeg til scrappe ark til å ha i bunnen på skuffene.
Tryll tryll....


Nå gjenstår det bare å henge dem opp på veggen.
 Det store spørsmålet er om de skal henge på hvit vegg, eller blå vegg..
Hva tror dere???

Siden jeg ikke eier tålmodighet til presisjons arbeid, så sparer jeg jobben med å henge dem opp til Mannen kommer hjem fra Nordsjøen i morgen :)
Nå gleder han seg nok til å komme hjem, HAHA!!!
 Men han pleier ikke å bli så glad når jeg har hengt opp ting selv heller....
Jeg bruker nemlig å henge opp etter øyemål, bare spikrer eller skrur litt sånn vilkårlig....Dette resulterer gjerne i noen ekstra hull i veggen...ikke så populært hos mannen egentlig :)

Så kjære: Jeg har lagt skrumaskin, målestokk og vater klart til deg. 
Velkommen hjem :)

Tenkte jeg skulle vise hva husets lille arbeider driver med når han har et lite øyeblikk for seg selv.
Jeg skulle bare gjøre et nødvendig ærend inne i stuen...(sjekke facebook)
og i løpet av den korte tiden hadde han tømt skapet under vasken, matavfallet og sprang rundt med en flaske blomstergjødsel...Hærlig :)

Caught in the moment :)

ha en finfin natt.
Klem Vivvi

1 kommentar:

  1. Fantastisk hærlig bilde du avslutter med ;-) Cant wait til lillejenta lærer seg å gå! hehe

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)