Etiketter

mandag 30. januar 2012

Hyllene på plass..

Må bare begynne med å si TUSEN TAKK for alle fine kommentarer på de siste inleggene. Det er såå gøy å lese, og jeg blir så glad!!!
OG jeg har fått noen nye følgere!!! Velkommen!! 
Jeg er så stolt, og så viser det at bloggen når frem til andre enn mine kjente og kjære!!
I LIKE!!!

Ikveld tenkte jeg at jeg skulle vise litt flere bilder fra lillebøll sitt rom :) Nå er skuffe hyllene på plass...
Har lovet mannen å si at jeg har skrudd dem opp helt selv...
(har ikke det vettu, men han syns de var så skjeve og skakke at han ikke ville vedkjenne seg dem)

Jeg så nok for meg at de skulle bli finere enn de faktisk ble...
men nå er de malt og hengt opp, så får de henge til jeg evt. finner noe annet å henge på denne veggen.
De har jo sin sjarm da...

Tallerkenhyllen til bøkene, stolen og gyngehesten som skimtes nederst i hjørnet er alle kjøpt på bruktstasjonen.

I hylla står bøker som er lest om igjen og om igjen til snuppene. Like fine hver gang. 
Elsker deg for alltid boka leste jeg mye til jentene når jeg gikk gravid...måtte gråte litt på slutten av boka hver gang :)
Petter kanin boka fikk lillegull til jul av fadderene sine. Det er en helt nydelig ta og føle på bok!!!

Vipel rekka fant jeg på epla.no, og hun som lager dem bor her i Haugesund. (Husker selvfølgelig ikke hva hun heter i farten)

Senga sov jeg i selv når jeg var liten...det er mange år siden det...;)
Wall sticker fra
http://www.simpleshapes.com/

Gamle kofferter fra gjenbruksen

Stigen laget jeg opprinnelig til badet, men nå står den her.

Fugle uroen laget jeg etter inspirasjon fra denne nydeligge bloggen
http://sneblogg.blogspot.com/2011/03/diy-uro-til-baby.html

Sjekk produktene hennes også ut på facebook og her :
http://www.sneshop.bigcartel.com/

Jeg hang fuglene, diamantene og husene i tynn strikk, slik at de skulle gi inntrykk av å sveve litt...
En dag fikk lille bølle tak i en fugl, dro i den, og slapp, så svosj, var hele uroen en eneste stor vase...

En dag jeg har uendelig mye tålmodighet skal jeg prøve å løse opp floken...

Sånn ser kroken ut nå. Sjekk soveklossene under sengen!!!

Geniale når de små er forkjølet og tette i nesen. Og litt stødigere enn bøker og blader...

Da gjenstår det bare å ønske dere alle en fiiin kveld/natt.

Klemklem :)

4 kommentarer:

  1. Utrolig stilig med dei hyllene å Jonathan må ha verdens finaste rom!!

    SvarSlett
  2. Hei du!*smile*
    ...du, tussen takk for en sånn kjempe hyggelig kommentar inne hos meg! Det er alltid så stas at nye titter innom og trives på bloggen min*smile*

    ...og stas og titte innom her også...det var jo et flott barnerom! HERLIG! Digger wallstickeren, sengen og hyllene...herlig*smile*

    Flott kveld til deg!
    klem klem

    SvarSlett
  3. For en flott "uro" du har laget :D. Den hadde jeg sansen for.
    Hilsen Elin

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)