Etiketter

fredag 9. mars 2012

Jeg kjeeeder meg!!!

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hørt det!!
Når jentene her kjeder seg som verst
er det ikke alltid mammaens utallige "gode" forslag er gode nok.




Så her en dag satte vi oss ned og lagde en JEG KJEDER MEG krukke,
alle kom med forslag til hva en kunne gjøre når en kjeder seg.
Denne krukka inneholder kun lapper til jentene,
fordi jeg pr. dags dato ikke har tid til å kjede meg.

Gleder meg imidlertid til den dagen jeg kan sitte i sofaen og si
"JEG KJEDER MEG!!!"



Nå er det bare til å trekke en lapp neste gang en kjeder seg!!

Jentene syns det var veldig spennende med lappene.
Men etter å ha trekt en lapp hvor det sto noe de ikke hadde så veldig lyst til,
ble de enige om at det var lov å
 ta best av 3 :)


Dette er resultatet etter at jentene hadde litt tid for seg selv idag.
De ønsker seg så veldig ukelønn.
Men mammaen syns det er litt for tidlig ennå...

Syns de er så søte når de er begynt å skrive litt selv.

" Rudd avbore"
"Gome søpele"
"Tøm opvaskmasinen"

Knis :)

Nå henger lista på kjøkkenet, og jentene kan velge seg en oppgave og to
dersom de har lyst å tjene seg en liten slant :)

Ha en fantastisk helg alle!!!




2 kommentarer:

  1. Smart krukke med lapper!!!

    Og liste på oppgaver for å tjene litt penger er også lurt. Det har vi også.

    SvarSlett
  2. så lurt, genial ide ! den stjeler eg kanskje ein dag.
    god helg til deg og dine!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)