Etiketter

onsdag 14. mars 2012

klatremus i hus

Det er travle dager for tiden,
og lite tid til blogging og andre småprosjekter.

Vivvi prøver å endre livsstil, 
og det innebærer å endre kosthold, trene, å legge meg tidligere.
Så får vi se da om jeg klarer det :)

Nå er det i alle tilfeller kringkastet her i blogg landia og på fb,
det burde jo være nok motivasjon i seg selv :)

Med Turbo klatremus i hus er det heller ikke mye pusterom på dagtid.
Han klatrer høyt og lavt, og da er det like greit å ta ham med ut så han får løpt litt fra seg.


Inntil nå har han nøyd seg med å klatre opp i sofaen,
og så opp i vinduskarmen for å se på Pus

Men idag har han øvd seg på å klatre på stoler...



Og er en først komt oppå stolen, er veien opp på bordet veldig kort...



Ingen tvil om at neste miniprosjekt skal være å male opp nye stoler til jentene....:)

Som sagt så er litt av målet å komme i form.
Så nå er det ut på tur aldri sur
når knotten skal hvile.









Det er vanvittig mange nydeligge turløyper rundt om her vi bor.



Denne skal jeg hente en dag jeg har med mann og motorsag...
Hvis ingen andre lokale haugalandsbloggere har vært meg i forkjøpet da..
Keep off!!! Knis :)

Klatremus sover, og snuppene er på sykkeltur med farmor.
Jeg skal svinge grytene og sleiva litt,
og i ettermiddag skal jeg være
interiør konsulent i butikken til en venninne. Jippi!!! :)

Ha en fin dag alle!!




1 kommentar:

  1. me har ei utfordring på gang, kanskje det hjelpe på blogglysta :)

    henriette

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)