Etiketter

søndag 25. mars 2012

Snart påske :)

En uke igjen, så er påsken her!!
Gleeeder meg :)
Da blir det påskefjellet, påskehare, eggjakt 
og forhåpentligvis sol og snø i massevis!!!
Jeg pynter ikke så mye til påske, siden vi ikke er så mye hjemme,
men litt blir det.

Har tyvstartet litt på pyntingen ute på trappa :)





I uken som kommer skal jeg pynte litt inne,
og så må jeg og jentene ha et lite påskeverksted.
Vi skal lage noen søte fugler til å henge i bjørkeriset,
og så tror jeg absolutt jeg må ha noen av disse


Bildet er hentet fra Martha Steswart sin side :)


Et av høydepunktene i helgen var barsels treff bursdag.
6 søte små, og mammaene deres var samlet her.
Med matlagingsdugnad ble feiringen stressfri og
vanvittig koselig!!

Menyen bestod av pastasalat med foccatia og aioli.
Kråkeboller
Cupcakes
Dronningkake
godteri

Hjelpes!!!





Stjerneras til cup cake ene...siden de små ikke klarer å blåse lys...

Litt skeptisk :)


Lille søte var veldig fornøyd med feiringen :)
Sovnet som en liten engel når dagen var slutt :)

Dagen idag har vært aktiv.
Vi var tidlig oppe hele gjengen, og fikk spist en god frokost sammen
(ikke foran tv, slik vi ofte gjør)
Ut på tur to ganger, klipping av hekk, tur i ishallen
og middag/kaffebesøk av mine foreldre.
Liker når vi får så mye ut av helgene!!!

Ønsker dere alle en goood kommende uke!!!

Og ikke glem å meld dere på utfordringen min :)

klemklem :)


3 kommentarer:

  1. Så fint du har pyntet til påske og nydelig bord :)))

    En fin uke til deg!

    SvarSlett
  2. Koselig pynting på trappa!
    De blomstene i egg med eggekopp falt jeg veldig for også!
    Koselig innlegg!!!
    Go ny uke til deg!

    SvarSlett
  3. Nydelig påskepynt på trappa!
    Likte veldig godt det lille reiret med egg i!

    Med ønske om en fin uke
    fra Mrs. Monday

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)