Etiketter

mandag 16. april 2012

Favoritt puta...

Tusen tusen takk for kjempefine kommentarer i de siste innleggene mine!!! Jeg blir så glad for å få så fine ord, det skal dere vite !!!

Vil også benytte anledningen til å ønske velkommen til mine nye følgere!!
Håper jeg klarer å stille til forventningene :)
Velkommen skal dere være!!!!

Jeg har vært så heldig å fått en blog award!! Min første! 
Det var helt nytt for meg, men var veldig veldig koselig å få!!!
Jeg skal lage et innlegg om awarden en av de nermeste dagene,
for så å gi den videre til 5 av mine flotte medbloggere.

Men ikveld skal dere få et gjensyn med noe dere har sett før :)

Månedens utfordring hos Fabelaktig med den fine bloggen her,
er vis meg din favoritt pute :)

Jeg elsker puter, og har en drøss!!
Min svigermor pleier å si at jeg burde starte pute butikk, når hun lesser dem ut av sofaen, for å få plass til å sitte :)

Men, favoritt puta må være denne:



Grå velour på baksiden, lin med sølvtrykk på fremsiden.
Den bidrar med litt glam i stua, samtidig som den er nøytral i fargevalget, pluss at fulgene er så søte!!

Jepp I love!!

Vivian :)

2 kommentarer:

  1. Nydelig pute :)))

    I dag har vi vært på naturbakst, utrolig hvor flott det ble! Du er kjempeflink!!

    Den betongtapeten var forresten så stilig!

    Ha en strålende dag!!

    SvarSlett
  2. Hei søte deg!
    Så utrolig kjekt at du deltar inne på min utfordring:)
    Puta du viser er bare lekker!
    Fin helg!
    Fabelaktig

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)