Etiketter

tirsdag 30. oktober 2012

Druehøsten

Da er årets drue innhøsting over.
I år har vi redusert vinrankene med 50% (fra to til en druestokk hahaha)
Hørtes veldig profft ut hæ???
Men likevel, så er det MYE druer i år også!!!
 
 
 
 
De er driiit sure...!!!!
De er nok geniale å lage vin av....men så mye lettere det er å kjøpe en flaske dersom en trenger det.....
 
Så hva gjør en med en svær kurv med sure druer????
 
 
Joda, en leverer dem til en snill mamma....som returnerer dem i form av juice :)
Det er ikke rett å si at en leverer dem engang....
Hun kom faktisk å hentet dem!!
Snille snille mammaen min <3
 
Fineste kvelden til alle som er innom!!!
klem

4 kommentarer:

  1. Flotte var dem uansett. Snill mamma du har da, de er gode å ha.
    Ønsker deg en videre flott uke

    SvarSlett
  2. ååååå sååå gøy!!! jeg har såååå lyst til å prøve meg på druer!! jeg har drivhus og men får jo helt dilla!!! =)=) hvilke frø bruker du??

    Klem fra Yvonne

    SvarSlett
  3. Så stilig:) Vi har også druetre i drivhuset, men det ser ikke så imponerende ut og har ikke en eneste drue:S hihi..

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)