Etiketter

mandag 25. mars 2013

Snart påske :)

Heisann! :)
 
Lenge siden sist!!!
 
Påsken nermer seg med stormskritt...
jeg må helt ærlig innrømme at jeg ikke har samme pynte trangen i denne høytiden,
som jeg har når det er jul :)
 
Esken med påskepynt er kommet ned fra loftet, men enn så lenge er det bare inngangs partiet som har fått litt stæsj!!
 
Det gjenstår noen dager med jobbing før jeg kan ta påskefri ennå, så kansje jeg får pyntet litt mer imorgen....??
 
 
 
 
 
 
 
 
Eggene på greina er laget av et panduro kit for noen år tilbake. De er så søte <3
 
Ønsker alle noen nydelige solfylte dager før påskeharen kommer :)
 
Klem <3
 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Påsken er ei uke, og jul en hel måned tross alt;)
    Ikke mye jeg pynter heller igrunn, noen egg på ei grein, gule blomster og noe pynt fra kidsa??!!
    Synes det vikitgeste er maten jeg og ikke minst PÅSKESNOPET!!

    natta;)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)