Etiketter

søndag 10. mars 2013

Ting å være glad i på kjøkkenet

Nyter de siste minuttene før helgen er over.
Skulle ønske helgen varte minst en dag til!!
 
Kick off før helg med fredag shopping sammen med en fiiin venninne <3
Det var pleie for skjelen etter en slitsom uke på jobb!!
 
Lørdag ble det loppis :)
Loppis to helger på rad er jammen ikke verst!! 
Et par skatter ble med hjem. De skal jeg vise en annen dag!!
Senere på dagen feiret vi 2 åringene i barsels gruppa vår!
Jeg vet det høres klisje aktig ut, men de er virkelig fantastiske folk!!
Koser meg veldig når jeg er sammen med dem!
Kvelden ble avrundet med taco og film med girlsa, før både jeg og mannen slokna på sofaen kl. 22.00 :)
 
Idag har jeg tilbragt litt tid på kjøkkenet, både til matlaging, og til rydding.
Noen skuffer og skap har blitt ryddet, ting har byttet plass, og nye (gamle) ting har kommet til.
 
Skal vise mine favoritter på kjøkkenet nå ikveld.
 
 
Uunnværlig kaffe, gjør gruff morgener litt bedre!
Te og kaffe boksene er fra Ting.
Fine smørefjøler fra house doctor og kremmerhuset,
liten boks med bambus lokk fra søstrene grene oppbevarer sukettene
og bambus krukke fra Tine K.
 
 
 
Ny favoritt te!!
Sukkerfri ingefær te.
Kjøpt på innvandrer butikk i Haugesund.
Vanvittig god!!!
 
 
Krukke til oppvaske middel og oppvask koster.
Så mye finere enn rett fra pakken!!
 
 
Lampen er et gjør det selv prosjekt, som du kan lese mer om her.
Elsker den!!
 
 
Mel hylla mi fant jeg på brukt og antikk messen for snart 6 år siden.
Husker så godt når jeg og en venninne dro den, og en masse annet, med oss den lange veien hjem, til fots, gjennom haugevis av snø, oppå tvillingvogna. Jeg var overlykkelig!
Nå har den funnet veien tilbake til kjøkkenet, etter å ha hatt tjeneste en periode som oppbebaring av perler, tegnesaker og smådill hos jentene.
 
 
Retro radioen i den fiiineste blåfargen!
Kjøpt hos Enklere liv
gir god lyd og go`følelse på morgenkvisten.
 
 
Vannkokeren i emalje er en av stor favorittene!!
 Loppefunn til 5 kroner!
 
 
 
Harry klokka fra kremmerhuset.
Stygg og fin på samme tid :)
 
 
Og tilslutt selvlaget uunnværlig ukesplanlegger.
Jeg skal avsløre at jeg har bestilt en månedsplanlegger også.
Dette lappe systemet har sine brist kan en si :)
 
Det hjelper å omgi seg med fine ting i de rommene en tilbringer MYE tid :)
 
Nå er klokken tid for dusj og legging!!
Håper DU har hatt en fin helg, og ønsker deg en fin ukestart!!
 
Klemklem
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Her var det masse flott gitt:)
    Kunne hatt alt egentlig;)

    Ha en flott manndag<3

    SvarSlett
  2. Fine ting du har på kjøkkenet ditt ja!
    Mormor

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad dersom du legger igjen ett lite spor når du har vært innom. Dersom du ikke har egen blogg eller google konto, kan du kommentere som anonym, og skrive navnet ditt under, så vet jeg hvem du er :)